Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kikkers in antwerpse zoo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kikkers in antwerpse zoo

    Twee kikkers in de Zoo van Antwerpen

    Madagascar goudkikker



    "Verschrikkelijke" pijlgifkikker


    Deze foto's zijn geschoten achter glas, graag uw mening.
    Last edited by doggys2; 2 april 2013, 22:03. Reden: centreren

  • #2
    Re: kikkers in antwerpse zoo

    Nummer 2 is de beste opname qua scherpte en compositie. De ruit is ook mooi onzichtbaar (lens tegen het glas geduwd?).

    Spijtig dat de beestjes niet in de richting van de camera zaten. Op zich is dat geen probleem als het onderwerp waar hun aandacht op gericht was ook in beeld komt en ietwat aanspreekt. Dat is hier echter niet het geval. Het feit dat het onderwerp van een foto interessant is maakt daarom de foto nog niet boeiend. Hopelijk heb je volgende keer meer geluk en zitten ze wel goed.
    Last edited by Laurens; 2 april 2013, 22:26.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: kikkers in antwerpse zoo

      mooie herinnering, maar met wat wachten had je de kikker misschien vanuit een andere positie (liefst als de kikker je aankijkt) kunnen trekken. Spijtig genoeg is geen van beide kikkers scherp, hun omgeving wel. Misschien opnieuw proberen.

      Comment


      • #4
        Re: kikkers in antwerpse zoo

        De pijlgifkikker is waarschijnlijk gefixeerd door de vliegjes.

        Comment


        • #5
          Re: kikkers in antwerpse zoo

          @Loeky : Dit was een eerste poging en heb ruim 10 minuten gewacht.

          Comment


          • #6
            Re: kikkers in antwerpse zoo

            @Laurens : Ik had een flexibele rubberen kap op mijn lens, hoewel ik een liever een solide kap had maar die vind ik niet. Qua compositie heb je niet veel keuze in zo'n terrarium.

            Comment

            Working...
            X