Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
oh, tof en ze zijn er weer ? Dat betekent beter weer. Brombeer mijn hoed ervoor af hoor voor zo'n snel vliegende zwaluw in beeld te krijgen. En wat voor een beeld.
Psssst...niet verder vertellen hé op 100 pogingen 99 vuilbak
Groetjes
Marc
Is deze rakker dan 100 keer op deze manier voorbij gesuisd Marc ? Indien ja, dan is dit een afgerichte
Staat er pikscherp op. heel sterk van presentatie. Kan ie niet meer in close-up gebracht worden want je hebt ruimte zat ?
Heb er hoop op dat me dat ook eens ga lukken met me 400 maar ze zijn razend snel hé. Mooie foto Marc.
Ze zijn niet alleen razend snel Felix ze veranderen nog totaal onverwacht en om de haverklap van route om de insectjes te kunnen pakken. (Veel oefenen en veel frustratie )
Is deze rakker dan 100 keer op deze manier voorbij gesuisd Marc ? Indien ja, dan is dit een afgerichte
Staat er pikscherp op. heel sterk van presentatie. Kan ie niet meer in close-up gebracht worden want je hebt ruimte zat ?
Maar der waren wel enige broertjes en zusjes bij hoor Raymond. Ruimte zat maar...schrijnend gebrek aan pixels
Knap resultaat hoor Marc, niet de beste plaat maar ook niet de simpelste vogel om in de vlucht vast te leggen
Chique gedaan zou ik zeggen !
grts
Sieg
Daar kan ik dik mee leven Siegfried. Ik denk dat je dit eerst eens moet geprobeerd hebben om deze naar waarde te kunnen schatten. Als er nu mensen op BD zitten (en die zijn er zeker) die de moeilijkheidsgraad daarvan correct kunnen inschatten...reken ik jou daar zeker bij.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
500mm uit de losse hand, met zo'n kleine vogeltje dat niet erg camera-minded is, dat doe ik je niet na.
Als ik toch een kleine bevinding mag melden, hij lijkt erg geplakt. Ik weet wel dat dit niet zo is, maar het lijkt zo. Er zit zo'n duidelijke omranding rond het vogeltje.
Zou dit kunnen liggen aan de verscherping?
Comment