Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Update Woestijnbuizerds

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Update Woestijnbuizerds



    iso 400
    1/1250 sec
    F 5.6
    FL 68 mm



    Update met kader.

    Mooier op een zwarte achtergrond.
    Last edited by Felix69; 2 april 2013, 11:18. Reden: Update met kader

  • #2
    Re: Woestijnbuizerds

    Heel mooi Felix
    Ikzelf kan er niets bij of afdoen.

    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #3
      Re: Woestijnbuizerds

      Volg Brombeer. Wat ik er wel zou bijdoen is een héél fijn zwart kadertje rondom, voor diegenen (zoals ik) die op de BD Classic ondergrond kijken.
      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: Woestijnbuizerds

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Volg Brombeer. Wat ik er wel zou bijdoen is een héél fijn zwart kadertje rondom, voor diegenen (zoals ik) die op de BD Classic ondergrond kijken.
        Groetjes
        Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jullie naar foto's zitten te kijken op een bleke/witte achtergrond ??
        Alle aandacht gaat naar een groot licht vlak i.p.v. volledig naar de foto.
        Niet voor niks dat de meeste fotobewerkingsprogramma's werken met een donkere lay-out toch ?
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Woestijnbuizerds

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jullie naar foto's zitten te kijken op een bleke/witte achtergrond ??
          Alle aandacht gaat naar een groot licht vlak i.p.v. volledig naar de foto.
          Niet voor niks dat de meeste fotobewerkingsprogramma's werken met een donkere lay-out toch ?
          Waarom bleke, waarom donkere achtergrond...... zal wel grotendeels met gewoonte te maken hebben zeker.
          Ik kan verkeerd zijn, ofwel is het enkel bij mezelf, maar ik vind het rustiger voor mijn ogen op die bleke achtergrond, maar misschien zijn er wel die de zwarte ondergrond rustiger vinden.
          Bij mijn bewerkingen in PS is mijn achtergrond ook lichtgrijs .
          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: Woestijnbuizerds

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Waarom bleke, waarom donkere achtergrond...... zal wel grotendeels met gewoonte te maken hebben zeker.
            Ik kan verkeerd zijn, ofwel is het enkel bij mezelf, maar ik vind het rustiger voor mijn ogen op die bleke achtergrond, maar misschien zijn er wel die de zwarte ondergrond rustiger vinden.
            Bij mijn bewerkingen in PS is mijn achtergrond ook lichtgrijs .
            Groetjes
            Zal dan inderdaad te maken hebben met gewoonte, zelf vind ik het een rustiger beeld geven op zwart.

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Update Woestijnbuizerds

              Over de foto dan want daar draait het om hé
              Je hebt ze er goed opstaan, vind het wel verrassend dat de valkenier gelijkertijd met twee woestijnbuizerds gewerkt heeft. Gingen deze niet in de clinch met elkaar ?

              In ieder geval zou ik er zelf onderaan een stukje afdoen zodat je een 2/3 verhouding bekomt (dus bovenkant laten zoals hij is en onderaan stukje eraf) op die manier komen ze beiden op een sterk punt in de foto te liggen.
              De rechtopstaande takjes die dan overblijven onderaan tegen het kader kun je dan ook makkelijk wegclonen.(die uit de hoek dan komt zou ik laten staan)

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Update Woestijnbuizerds

                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Over de foto dan want daar draait het om hé
                Je hebt ze er goed opstaan, vind het wel verrassend dat de valkenier gelijkertijd met twee woestijnbuizerds gewerkt heeft. Gingen deze niet in de clinch met elkaar ?

                grts
                Sieg
                Waren er drie tegelijk en gingen regelmatig in de clinch met elkaar. Mooi om dat bezig te zien.

                Comment


                • #9
                  Re: Update Woestijnbuizerds

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                  Over de foto dan want daar draait het om hé
                  Oei, heb ik iets verkeerd gedaan ?
                  TS stelde een vraag in # 4, en ik heb die beantwoord....dat is alles.
                  Groetjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: Update Woestijnbuizerds

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Oei, heb ik iets verkeerd gedaan ?
                    TS stelde een vraag in # 4, en ik heb die beantwoord....dat is alles.
                    Groetjes
                    Neen hoor U niet maar was voor mezelf bedoeld omdat ik enkel reactie gegeven had op de BD achtergrond en niet op de foto zelf Mea Culpa

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment

                    Working...
                    X