Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste Torenvalk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mijn eerste Torenvalk

    Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
    Als je die lens wat hebt uitgetest, kun je me dan je bevindingen laten weten? Voorlopig is het voor mij toch vooral de markt wat aftasten en de verschillende resultaten van de verschillende lenzen bekijken.

    Ik zie mij er dit jaar nog niet dadelijk één kopen, maar zou tegen de zomer van 2014 toch wel één willen aanschaffen. Dit jaar ga ik mij nog vooral bezig houden met de natuur te ontdekken op wandeltochten en plaatsen te zoeken waar het wel interessant zou kunnen zijn om foto's te gaan nemen. Misschien dat ik voor dit jaar al wel een schuiltentje ga kopen, dan kan ik met mijn 300mm misschien toch al wat betere foto's nemen als de vogels mij niet meer zien zitten.
    Er gaan hier nog foto's komen genomen met die lens maar eerst een beetje oefenen. Was eerst van plan om een Sigma 500 te kopen nieuw maar heb toch maar voor een tweedehands gegaan die bijna nieuw is en maar 675 euro ( toch nog veel) gekost heeft en een Nikkor is.

    Comment


    • #17
      Re: Mijn eerste Torenvalk

      Als ik de foto zo bekijk Rudy dan lijkt het me alsof de kabel achter de valk scherper is dan de kabel waar hij opzit.
      In ieder geval te veel croppen is nooit goed voor een plaatje, beter neem ja dan een iets ruimer beeld waarbij dan wat van de omgeving te zien is.

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #18
        Re: Mijn eerste Torenvalk

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Als ik de foto zo bekijk Rudy dan lijkt het me alsof de kabel achter de valk scherper is dan de kabel waar hij opzit.
        In ieder geval te veel croppen is nooit goed voor een plaatje, beter neem ja dan een iets ruimer beeld waarbij dan wat van de omgeving te zien is.

        grts
        Sieg
        Ik heb er eigenlijk zelf nog nooit op gelet, maar ik dacht dat de tweede kabel isolatie had. Maar ik kan mij dus vergissen.
        Mvg,
        Rudy Mas
        Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

        Comment


        • #19
          Re: Mijn eerste Torenvalk

          Ter illustratie heb ik er even de originele foto er bijgezet.

          Zoals je kan zien, had ik de vogel bewust in het centrum van de foto geplaatst, daar ik toch al op voorhand wist dat ik zou moeten croppen.
          Mvg,
          Rudy Mas
          Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

          Comment

          Working...
          X