Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een hele knappe hoor. En aan het zeil en de weerspiegeling er van staat alles mooi recht.
Die zonnestralen bijplaatsen is een beetje een trend aan het worden, maar die zonnestralen in het water had ik toch weggewerkt.
Groetjes
Een hele knappe hoor. En aan het zeil en de weerspiegeling er van staat alles mooi recht.
Die zonnestralen bijplaatsen is een beetje een trend aan het worden, maar die zonnestralen in het water had ik toch weggewerkt.
Groetjes
Thanks, maar hier werd niets aan toegevoegd. Foto is zo uit mijn camera gekomen. Enkel bepaalde bewerkingen op uitgevoerd.
Grtz,
Nick
Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje
Oorspronkelijk geplaatst door stiffmijsterBekijk bericht
Thanks, maar hier werd niets aan toegevoegd. Foto is zo uit mijn camera gekomen. Enkel bepaalde bewerkingen op uitgevoerd.
Grtz,
Nick
Sorry dan voor mijn vergissing. Omdat je in je intro melding maakte van 'bewerkingen' dacht ik dat die zonnestralen met het 'PS-zonnestralen-filter' werden toegevoegd.
Ik zie nl. weinig of geen andere bewerkingen in deze foto, althans geen bewerkingen die mij opvallen. In feite zijn ze dus héél goed uitgevoerd dan.
Groetjes
Sorry dan voor mijn vergissing. Omdat je in je intro melding maakte van 'bewerkingen' dacht ik dat die zonnestralen met het 'PS-zonnestralen-filter' werden toegevoegd.
Ik zie nl. weinig of geen andere bewerkingen in deze foto, althans geen bewerkingen die mij opvallen. In feite zijn ze dus héél goed uitgevoerd dan.
Groetjes
Geen probleem hoor. Met bewerking bedoel ik eigenlijk alles wat in post-processing gedaan wordt. Zoals hier denk is dit gegradueerde filters, gesplitste tonen, ...
Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje
Comment