Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hello ! (+ alli een up dan maar haha.)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hello !

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Wanneer ik nog reacties schreef op portretfoto's :

- en ik schreef 'te licht', dan kreeg ik de reactie van het lichte maakt het juist mooi
    - en ik schreef 'te donker', dan kreeg ik de reactie van het donkere geeft net een mooie sfeer
    - en ik schreef 'mag iets scherper', dan kreeg ik de reactie van 'mooie door die beperkte dof'
    - en ik scheef 'jammer dat het hoofd gescalpeerd is', dan kreeg ik de reactie van 'het gescalpeerde hoofd stoort helemaal niet'
    ...... moet ik nog een tijdje doorgaan, laat het me maar weten, dan doe ik verder

Vandaar het besluit dat ik er niks van ken, wat me toch een heel logisch besluit lijkt toch !?

Zo zijn er meerdere soorten foto's waar ik niks meer over schrijf, om allerhande redenen.

Vroeger, tsja wat is vroeger, heb ik een tijdje op elke foto die hier verscheen in 'Beginnershoek' een commentaar/reactie geschreven, tot je bepaalde
    zaken gaat merken, oa. dat het werk/schrijven altijd voor dezelfde(n) is. Ik deed zelfs de moeite na een verblijf van enkele weken in het buitenland om toch nog op zoveel mogelijk foto's een reactie te schrijven. Toen kreeg ik een veeg uit de pan van James Bond. Dus dat was ook niet goed.
    Vandaar de lichte verandering in mijn commentaar-geven.

Omdat dit off topic is, zou ik het misschien beter via PB gedaan hebben, maar zelf hou ik niet van 'achter-de-rug-gedoe'.
    U stelde mij de vraag in het topic van Jill.tje en daarom antwoord ik ook in dit topic (sorry Jill).

Groetjes
    ik begrijp perfect wat je bedoeld. feit is dat we hier niet met een exacte wetenschap bezig zijn. Wat voor de een mooi is kan voor de ander spuuglelijk zijn.
    Enne commentaar zal je altijd krijgen hoor.

wat de foto betreft...
    ik zou eens andere crop proberen. nu zit je aan de linkerkant met een relatief groot vlak waar eigenlijk niets gebeurd. Deze foto leent zich volgens mij perfect voor een vierkante uitsnede.
    een pessimist is een optimist met ervaring.
    Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
    Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Working...
    X