Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hoi Martijn...lang geleden hé
Je zit met grote contrasten tussen het witte "tussendoortje" en de bomen/struiken links.
In één opname vind ik heb je geen al te slechte keus gemaakt
Veel bijgeven zonder dat je uitbranding in de hemel krijgt kun je niet.
De raad van vedeka had je toch één en ander bespaard. Dan had je minder lucht waar niet veel leven in zit en had je waarschijnlijk een mooie reflectie in het water. Dan had je ineens wat meer licht kunnen geven en was je wit alvast witter geweest.
En had mijn tante wieltjes gehad was het een karretje
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Hallo maat, da's al een tijd geleden hé ! Je opname is oké, eenvoudig maar goed Martijn. Het wit kan je ophalen zonder de rest te schaden, er bestaat al lang zoiets als programma's waar je dat kan in vinden en toepassen
Hele aangename zachte foto om naar te kijken, vooral de compo vind ik zeer geslaagd.
Een beetje 'monotoon' grijs, maar dat stoort me hier eigenlijk niet.
Heb even een update geplaatst.
Ik had inderdaad de keuze kunnen maken om voor meer voorgrond te gaan maar dan zat ik met het probleem dat er geen enkele boom volledig zou opstaan (en de bomen zijn voor mij een onderdeel van de compositie).
Ik heb het wit van het gebouw ff bijgewerkt.
G.R. Dat is inderdaad zeer lang geleden. Alles goed daar ?
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Mooie opname. Jammer van de struik voor het huis, ik had graag wat meer van het huis gezien Maar kan ook de bedoeling zijn en eigenlijk vind ik de diagonaal langs de bomenrij naar het huis wel goed werken.
Hoi Martijn, dank je, hier is alles zogoed als mogelijk - we doen ons best ! Aan je opname moet je niet twijfelen Martijn die is in compo goed. Je up-date is al heel wat frisser, heel mooi zo
Comment