Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Het is gewoon keidruk, 4 fietsen, 4 wandelaars en 2 mannen aan het werk.
Ik heb alleen de vraag bij het bordje "uitgezonderd campers" onder de wandelaars. Mogen die daar wel rijden.
Als je nu rechts naast het omleidingsbord gaat, en vermits je enkel rekening moet houden met verbods- en gebodsborden die rechts van u staan,
mag je dus wel door. Goed dat ze dan wat verder aangeven dat er werken bezig zijn...
Je zou kunnen denken wat telt er hier nu, de blauwe gebodsborden of de rode verbodsborden.
Om verkeerstechnisch in orde te zijn had (denk ik) men die blauwe moeten afdekken.
Deze zou niet misstaan hebben in 'fotofun'.
Groetjes
Als het geen dagelijkse kost (geen verwijzing naar Jeroen Meus) was, zou het grappig zijn...
Maar het is wel treffend.
Misschien eens een politicus aanporren om ook borden in Braille te voorzien voor de blinde automobilist? Waarschijnlijk vinden we er eentje die hier een wetsvoorstel voor wil indienen...
Bedankt iedereen voor het kijken en de leuke opmerkingen.
Ik vond deze situatie zo opmerkelijk... gewoon een simpel fietspad dat met zoveel bombarie wordt afgesloten.
En ja Rufus.. iets daarvoor is een pad naar links, enkel voor voetgangers.... maar ook voor Campers, omdat iets verderop een camperstandplaats is.
Comment