Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Als je opdrachten krijgt moet je ze zo goed mogelijk uitvoeren en ieder heeft daar zijn visie op, daarvan is deze foto een getuige voor onze Noenkel. De kleurrijke winkel links valt nogal sterk op maar als straatbeeld en vooral de klant is dit voor mij een goede weergave volgens de inhoud. In zwartwit uitvoering zal die winkel, en mits wat doordrukken en tegenhouden, een minder opvallende plaats innemen. Aldus mijn bescheiden mening.
De foto staat eerder iets bol
Leuke foto waar de felle kleuren van de linker winkel wat leven brengt in de bruine foto.
De bewegingsonscherpte is juist goed gekozen.
Dat stukje Picasso op de grond mag van mij weg .
mvg,
Eddy
Ik was van plan het ganse Picassoverhaal te laten voor wat het is maar blijkbaar denkt James Bond daar anders over.
Men heeft me gemeld (ik lees reeds lang zijn reacties niet meer wegens zijn langdurig verblijf op mijn negeerlijst) dat hij er in dit topic aan hield weer wat olie op het vuur te gieten.
Geen probleem dan.
Dus on topic - mijn mening over deze foto :
Comment