Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jacht gebied van
Collapse
X
-
-
Re: Jach gebied van
MAX 3 opnamen incl updates.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtMAX 3 opnamen incl updates.
grt,bouk.
En nu nog een reactie op de foto bouk
Comment
-
sorry,
hier kan ik niets zinnigs over zeggen, voor zover dat ik al kan.
'k Vind het wel een beetje jammer dat z'n teentjes hier ontbreken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtsorry,
hier kan ik niets zinnigs over zeggen, voor zover dat ik al kan.
'k Vind het wel een beetje jammer dat z'n teentjes hier ontbreken
Maar volgens stel je niet scherp op de Tenen
Comment
-
-
Jessey, bij de eerste vind ik de scherpte goed(ontbreekt op de cruciale plaatsen in de tweede)
De scholekster is genomen bij hard zonlicht en het wit heb je mooi onder controle...het zwart daarentegen...laat het een beetje afweten. Maar is niet zo overdreven.
Wat betreft de uitsnede in je eerste heb je boven en onder tamelijk veel vulling die niet veel bijdraagt aan de vogel. Waarmee ik bedoel dat ik denk dat een liggend formaat beter zou geweest zijn.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Licht is redelijk goed onder controle wat mij betreft.
Ik zie nagenoeg overal detail, en da's al moeilijk genoeg bij hard zonlicht,
maar dat is hier al meer dan eens aangehaald.
Jammer van de tenen inderdaad, en bij de eerste, jammer dat er daar net een takje voor zit,
en bij de tweede lijkt het net een papierprikker.
Jammer van de achtergrond, met die straat, die er natuurlijk is, maar zeker niet bijdraagt om er een betere foto van te maken.
Wat ik ook jammer vind is dat de vogel zijn bek hier niet helemaal "clean" is.
Comment
-
Als opname zijn ze alle twee geslaagd Jessey.De omgeving speelt je als presentatie je wat parten. Als de Dof totaal zou geweest zijn zodat enkel de vogel er scherp had opgestaan en er als dusdanig knallend uitsprong had je een prima foto als presentatie. Nu is het een gewone opname, een straat of natuurgebeuren, m.a. w. daar is niets mis mee maar.... (zie de commentaren).
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtOp eerste zicht dacht ik, waarom nu niet in landschap.....ik scrol naar beneden en wordt op mijn wenken bediend.
Ik ga voor de tweede mits een iets andere (betere) uitsnede.
Groetjesbedoelde je zoiets
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk berichtWat ik ook jammer vind is dat de vogel zijn bek hier niet helemaal "clean" is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtIk maak erop uit dat je niet op de link geklikt heb onder foto 2bedoelde je zoiets
, deze is dik in orde hoor.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtHad ik inderdaad niet gedaan, deze is dik in orde hoor.
Groetjes
Vriendelijk groet ,
Jessey
Comment
Comment