Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik denk dat dat beter kon opgelost worden daarnet toen er nog een link zichtbaar was...
Misschien eens kijken op het testforum. Staat heel mooie uitleg bij.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Vind dit grafisch redelijk sterk mede door de hoge contrasten veroorzaakt door het harde licht. Heb ook de indruk dat je aandacht besteed hebt aan de opbouw.
Aangezien deze foto tamelijk recent lijkt in de exif zou ik aandacht besteden aan een sensorvlek. Deze kan makkelijk verwijderd worden op de foto en waarschijnlijk met het juiste gerief kun je het stofje van de sensor blazen.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Lekker grafisch. Maar bij de titel ga ik toch de kleur missen. Nu is het niet
te onderscheiden van ruw beton. Overigens: leem en (koe)mest is/was in
Europa ook heel normaal bij de bouw van vakwerk-huizen.
Ik had deze graag in kleur gezien.
Ik zie in mijn verbeelding een mooi blauwe hemel, met het goed contrasterende bruin (veronderstel ik) van de muur.
Ook de linker stokschaduw, en de rechter stok met zijn halve schaduw zou ik persoonlijk weggecloond hebben.
Groetjes
Comment