Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De woerd staat er mooi scherp op
Ontegensprekelijk zit je hier wel degelijk met clipping in je histogram in de donkere tinten.
Ik ga niet vlug iets zeggen over kleuren of zwemen...maar voor mij persoonlijk is het blauw net iets "te.."
De tak trekt wel véél aandacht. Niet alleen de aanwezigheid maar vooral de onscherpte maakt hem euh...een beetje onoverkomelijk bij het bekijken van deze foto.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Persoonlijk denk ik dat je er meer plezier zou van hebben om het (of een ander) eendje opnieuw te fotograferen dan al het shopwerk dat hier zou komen bij kijken om de tak weg te halen.
Je kon het natuurlijk ook als een uitdaging zien en een oefening in het verbeteren van je shop-skills
Ik...zou er alvast niet willen aan beginnen
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Persoonlijk denk ik dat je er meer plezier zou van hebben om het (of een ander) eendje opnieuw te fotograferen dan al het shopwerk dat hier zou komen bij kijken om de tak weg te halen.
Je kon het natuurlijk ook als een uitdaging zien en een oefening in het verbeteren van je shop-skills
Ik...zou er alvast niet willen aan beginnen
Groetjes
Marc
Ik begin er ook niet aan. Ik ben op dat vlak nogal een purist en zal enkel een sensor vlek of een persoon die mij stoort verwijderen op een foto.
Voor de rest laat ik de natuur de natuur en laat ik zien hoe de dingen er op dat moment waren. Een takje meer of minder stoort mij op dat moment niet.
Ik had de kleurzweem eigenlijk over het hoofd gezien, omdat de eend in de schaduw zat en ik het blauwe eigenlijk verwarde met de schaduw van de bomen.
Mooie foto.
Ik vind hem ook wel wat surrealistisch, positief bedoelt.
Op het eerste zicht leek het me een reuzenvogel te zijn op een rotswand.
Ik denk dat het komt door die onscherpe tak op de voorgrond.
Comment