Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik vind het leuk hoe de witte hek je meeneemt naar achteren in de foto.
Ik weet niet of er op dit moment een beetje mist in de lucht hing, maar ik zie links in het histogram eigenlijk nog wat ongebruikte ruimte. De blacks wat naar beneden halen maakt de foto voor mij persoonlijk nog ietsje mooier. (Maar... dat is persoonlijk smaak.)
Bij een foto van 900 pix ga je in mijn ogen al flink wat detail verliezen. 900 Pix kan voor mij dan ook maar net door de beugel om nog iets te proberen tonen. In deze foto ga je nog kleiner...Zou toch proberen om volgende foto's naar minimum 900 pix te krijgen.
Heb voor mezelf in jouw foto een klein beetje contrast en een een klein beetje scherpte toegevoegd en vind hem beter worden.
Qua compo denk ik dat je dit "buitenverblijf" misschien wel op een andere manier zou kunnen benaderen...Maar schreef het hier reeds, compo is niet alleen regels maar ook voor een groot stuk smaak gerelateerd.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Ik vind het lijnenspel ook heel leuk. Persoonlijk zou ik er ook wat meer contrast in steken, maar ik merk van mijn eigen foto's dat ik er altijd meer contrast in steek dus dat kan ook aan mezelf liggen...
Comment