Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik mis enkel wat meer scherpte.
Ofwel 'val ik te vies', oeps, jullie (Nl) zullen dit niet begrijpen zeker.
De vertaling is.... 'ben ik te kieskeurig' wat scherpte betreft, dat kan ook .
Zo te zien was deze driftig aan de gang en misschien was je lichtjes aan het pannen bij de opname ?
Groetjes
De vertaling is.... 'ben ik te kieskeurig' wat scherpte betreft, dat kan ook .
Zo te zien was deze driftig aan de gang en misschien was je lichtjes aan het pannen bij de opname ?
Groetjes
Ik was inderdaad aan het mee pannen dat is toch de bedoeling als je enige snelheid zou willen meegeven.
En het maakt niet uit waar iemand vandaan komt uit België - Nederland als het goed is hebben we dezelfde hobby en dat brengt ons samen op dit forum.
Bedankt voor de vertaling ben nog steeds een Nederlander.
Ik ben geen Belg dus vertaling af en toe kan geen kwaad.
Bewegingsonscherpte is geen drama bij dergelijke foto's...zolang de oogjes maar voldoende halen
Heb op BD nog opmerkingen gelezen (door de snelle sluitertijd) "'t zijn net dode vogels die in de lucht hangen......"
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Je hebt er een verhaaltje van gemaakt Jessey. Mocht wat mij betreft nog iets onscherper, bedoel in meegaande zin, zolang het object herkenbaar is is daar niets mis mee. Prijswinnaars desbetreffend kunnen dat bevestigen. Er zit wat leven en actie in je opnames met een maaltijd als finale
Bewegingsonscherpte is geen drama bij dergelijke foto's...zolang de oogjes maar voldoende halen
Heb op BD nog opmerkingen gelezen (door de snelle sluitertijd) "'t zijn net dode vogels die in de lucht hangen......"
Je hebt er een verhaaltje van gemaakt Jessey. Mocht wat mij betreft nog iets onscherper, bedoel in meegaande zin, zolang het object herkenbaar is is daar niets mis mee. Prijswinnaars desbetreffend kunnen dat bevestigen. Er zit wat leven en actie in je opnames met een maaltijd als finale
Ik ben heel tevreden met het verhaal dat verteld word
Comment