Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Circularity (+update)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Circularity (+update)






    Update

    Nikon D7000 50mm f/4 1/180s ISO 100
    Klik hier voor donkere achtergrond.

    Last edited by dcinbe; 30 maart 2013, 10:33.

  • #2
    Re: Circularity

    Mooi beeld, ik zie dit graag.
    Ondanks dat het straatfotografie is had ik toch de kleine perspectiefcorrectie gedaan, zodat de tralies recht staan (kijkt nog aangenamer).
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: Circularity

      goed gezien en goed geschoten.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Circularity

        Heerlijk beeld!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Circularity

          Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
          Mooi beeld, ik zie dit graag.
          Ondanks dat het straatfotografie is had ik toch de kleine perspectiefcorrectie gedaan, zodat de tralies recht staan (kijkt nog aangenamer).
          mvg,
          Eddy
          Hallo,
          de foto vind ik geslaagd.
          Wat betreft perspectiefcorrectie weet ik soms niet wie te geloven. Bij een foto van mij "bomaanslag in kortrijk" krijg ik reacties daarop, terwijl ik alles "rechtzette", hier is het nu te weinig.....
          Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600

          Comment


          • #6
            Re: Circularity

            Nou nou nou, deze omgeving komt me heel bekend voor. Mooi weergegeven. Mag ook deze manier van kijken naar de dingen om ons heen.

            Comment


            • #7
              Re: Circularity

              Oorspronkelijk geplaatst door chef roger Bekijk bericht
              Hallo,
              de foto vind ik geslaagd.
              Wat betreft perspectiefcorrectie weet ik soms niet wie te geloven. Bij een foto van mij "bomaanslag in kortrijk" krijg ik reacties daarop, terwijl ik alles "rechtzette", hier is het nu te weinig.....

              Liefst geen commentaar van een andere foto hier bespreken. Ik zal je foto eens terug opzoeken en daar mijn commentaar geven.
              Ook mijn commentaar correct lezen, ik schrijf nergens "te weinig"
              mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

              Comment


              • #8
                Re: Circularity

                Zeer mooi, omzetting is knap, compo en standpunt, alsook de dof die je hebt.
                mooi stukje straat fotografie.
                Perspectief correctie is voor mij niet echt nodig maar kan wel je beeld versterken, maar voor mij hoeft het niet bij streetshots.

                grtz david

                edit; vind het vooral knap hoe je hier met een "drukke" foto toch de rust weergeeft. chapeau

                Comment


                • #9
                  Re: Circularity

                  Inderdaad mooie foto die (bijna) af is...Een plezier om naar te kijken

                  Groetjes
                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Circularity

                    Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht

                    Liefst geen commentaar van een andere foto hier bespreken. Ik zal je foto eens terug opzoeken en daar mijn commentaar geven.
                    Ook mijn commentaar correct lezen, ik schrijf nergens "te weinig"
                    mvg,
                    Eddy
                    oeps sorry, ik wilde niet op je persoonlijke reactie reageren, noch mijn foto laten bespreken, ik gebruik mijn voorbeeld enkel omdat het hier over (bijna) dezelfde reacties gaat..
                    Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600

                    Comment


                    • #11
                      Re: Circularity

                      Heel mooi beeld, goeie omzetting wat mij betreft. Zou zelf niet te veel wakker liggen van perspectief.
                      Een paar leuke toevalligheden, zoals de ronddingen van het hek die net lijken te passen in het wiel.
                      En toch...
                      Mis wel een beetje het verband tussen de man en de fiets, om het verhaal te zien,
                      maar de foto heeft wel degelijk zijn verhaal.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Circularity

                        Hartelijk dank voor alle commentaar!
                        Ik heb het traliewerk wat rechter gebogen. Vanmorgen had ik reeds een miezerige poging ondernomen, maar had toen weinig geduld ermee omdat ik gewoonweg naar buiten wou om foto's te schieten
                        Signature ook aangepast, want is reeds een foto van 2012.. vandaar reeds het draadje spinrag tussen zadel en bagagerek
                        De titel verraadt het "ronde" verband tussen de man en de fiets en het hek
                        Een eventueel verhaal laat ik aan eenieders verbeelding over, dat is het leukste
                        Last edited by dcinbe; 30 maart 2013, 08:06.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Circularity

                          Bedankt voor je update, dit kleine detail maakt je foto af (ook in straatfotografie kost dit niets meer).
                          Prima foto
                          mvg,
                          Eddy
                          Smaken verschillen

                          Comment


                          • #14
                            Re: Circularity

                            Knap gedaan!
                            Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM

                            Comment


                            • #15
                              Re: Circularity

                              Is inderdaad "af" nu

                              Groetjes
                              Marc
                              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                              Comment

                              Working...
                              X