Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
heel mooi hoor, begrijp het kader wel niet zo goed, niet dt ik hiermee zeg dat het afbreuk doet aan de foto he, maar begrijp het niet
als je me begrijpt he
heel mooi hoor, begrijp het kader wel niet zo goed, niet dt ik hiermee zeg dat het afbreuk doet aan de foto he, maar begrijp het niet
als je me begrijpt he
grtz david
Hoi David, er is blijkbaar voor sommigen wat verwarring. De foto bezit over geen kader, is volledige realiteit.
Bedankt voor je opmerking en reactie. Ook alle vorige schrijvers bedankt.
Sorry Bouk, beter laat dan nooit zeggen ze dan en ik zit ook geen 24 op 24 voor mijn computer hoor. Exif ? Wat wil je feitelijk weten Bouk ? Jij zou toch allang moeten weten dat ik de exif niet meestuur omdat die meestal toch niet klopt. Doch bij deze : werk altijd op A instelling, lens 24 - 70 bij 2,8 (zoals Eddy 007), iso normaal op 200 of hoger naargelang, diafragma volgens bepaling van diepte, kortom dit zijn standaard gewoontes. Hopelijk heb je niet teveel dorst geleden... drink er eentje van me
Comment