Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
(of hadden jullie dat bommetje verkeerd verstaan?)
Als je tegen iemand zegt 'ontplof'.....wat bedoel je dan ?
Hoe kunnen we dit verkeerd verstaan ?
Hééééél benieuwd naar de uitleg.
Maar ben wel vrijwel zeker dat er geen (zinnige) zal komen.
Reeds één en ander vernomen via PB......dat gaat vlug hé.
De gedachte om er een grote picasso op de gevel te plaatsen komt van mij. Ik zei hem dat dan alle aandacht afgeleid zou worden van de kleine vervormingen. Maar NoekelMi was nog niet heel handig met het plaatsen van een picassobeeld. Maar de grap was er wel.
Ik kwam op die gedachte omdat je dat bordje picasso op de foto ziet staan en eigenlijk geen Picasso te zien. Ik heb hem nadien doorgestuurd wat ik eigenlijk bedoelde, en hij ging het eens uitproberen. is het gelukt NoekelMi ?
Als NoekelMi het geplaatst heeft, was omdat hij het hem ook een goede grap leek.
De gedachte om er een grote picasso op de gevel te plaatsen komt van mij. Ik zei hem dat dan alle aandacht afgeleid zou worden van de kleine vervormingen. Maar NoekelMi was nog niet heel handig met het plaatsen van een picassobeeld. Maar de grap was er wel.
Ik kwam op die gedachte omdat je dat bordje picasso op de foto ziet staan en eigenlijk geen Picasso te zien. Ik heb hem nadien doorgestuurd wat ik eigenlijk bedoelde, en hij ging het eens uitproberen. is het gelukt NoekelMi ?
Als NoekelMi het geplaatst heeft, was omdat hij het hem ook een goede grap leek.
De schuldige van deze grap ben ik.
Zijn zogenaamde grap heeft helemaal niks met zijn bom te maken.
Hij had het over de discussie, en over niks anders..... anders kan ik niet goed meer lezen.
Ik heb niks tegen jou Loeky, maar ik doe hier meer mensenkennis op dan fotografiekennis.
U heeft ons reeds duidelijk gemaakt dat je de betekenis van sommige smileys (zogezegd) niet kent en nu je snapt gewoon Nederlands ook al niet.
Wat Plaatwerker hier bedoelt is dat je dan beter gewone woorden zou gebruiken ipv smileys waarvan je blijkbaar niet eens de betekenis kent......
Ik ga dit intriestige hoofdstuk hierbij afsluiten want uw l.lkoek om iets wat U totaal verkeerd hebt ingeschat proberen te vergoelijken trekt op niks.
Zonder mij te willen moeien, (maar nu doe ik het toch <= smiley!) vind ik dat dit topic nogal buiten proportie wordt getrokken.
Het is toch overduidelijk dat Michel dit maar als een grapje ziet.
Die bom, dat is gewoon een bommetje, en dat heeft in het nederlands wellicht een andere betekenis dan in het het vlaams. En er staat nog een vette lach smiley onder ook.
Voorts ben ik ook van mening dat er af en toe gerust eens wat humor mag zijn. De wereld is al zuur genoeg, als we dat nu ook nog hier gaan doortrekken dan wordt het mooi.
Comment