Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
picasso
Collapse
X
-
-
Re: picasso
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtZonder mij te willen moeien, (maar nu doe ik het toch <= smiley!) vind ik dat dit topic nogal buiten proportie wordt getrokken.
Het is toch overduidelijk dat Michel dit maar als een grapje ziet.
Die bom, dat is gewoon een bommetje, en dat heeft in het nederlands wellicht een andere betekenis dan in het het vlaams. En er staat nog een vette lach smiley onder ook.
Voorts ben ik ook van mening dat er af en toe gerust eens wat humor mag zijn. De wereld is al zuur genoeg, als we dat nu ook nog hier gaan doortrekken dan wordt het mooi.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
= ontplof
= GRIJNSlach
Als er door TS bovendien zou gereageerd geweest zijn op een reactie via PB bericht van Loeky, is het dan logisch dat iedereen dat begrijpt !?
Waarom wordt er trouwens gereageerd op een foto via PB..... omdat er zaken in geschreven worden die niet door iedereen mogen gelezen worden !?Last edited by Guest17; 31 maart 2013, 12:29.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtZonder mij te willen moeien, (maar nu doe ik het toch <= smiley!) vind ik dat dit topic nogal buiten proportie wordt getrokken.
Als het je zelf niet aanbelangt vind je het niet belangrijk, vandaar......
Comment
-
Djivan...
Ik heb je niet te dicteren en het zou ook nooit in me opkomen...
maar...laat het nu alstublieft rusten...
Ik heb m'n excuses aangeboden, ze zijn aanvaard en voor de rest vind ik er geen been aan gebroken...en Noenkel ook niet.
Michel houdt echt wel van een grapje, jij en ik ook dus...
De enige reden waarom ik excuses maakte is omdat zulks wel eens zou kunnen gebeuren in een topic van iemand die er "echt" niet mee kan lachen...en dat zou ik al veel erger vinden.
Laat ons liever eens goed lachen en genieten van onze hobby
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtGaat dat hier nog over die foto ????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtMy God zeg...
Noenkel ik ga toch voor de eerste foto hoor.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtHad je dit topic gemist....... e moa zeg tog....hihi
Groetjesfacebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
Comment