Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dit knip en plakwerk heeft iets speciaals, maar de verhoudingen van de vogel/wolken kloppen niet.
De wolken hadden volgens mij veel verder af moeten zijn.
Ook lijkt hij links (zoals wij kijken) of rechts voor de vogel zelfs iets te mankeren, hij is gehandicapt, want ik zou daar ook een stuk schouder/vleugel verwachten. Nu lijkt het of deze zijn rechterkant mist. Het knipwerk valt ook te veel op aan de grijze vleugeltippen.
Ik bekijk het nu als zou het een natuurlijke weergave moeten voorstellen. Als je een foto louter artistiek/kunstmatig bekijkt dan klop natuurlijk altijd alles. vleugeltippen.
PS Er is nog een heel stuk tekst weggevallen...... zie laatste woordje 'vleugeltippen', maar dat ga ik nu niet meer opnieuw doen.
Groetjes
Last edited by Guest17; 28 maart 2013, 17:36.
Reden: stuk tekst weggevallen
Dit knip en plakwerk heeft iets speciaals, maar de verhoudingen van de vogel/wolken kloppen niet.
De wolken hadden volgens mij veel verder af moeten zijn.
Ook lijkt hij links (zoals wij kijken) of rechts voor de vogel zelfs iets te mankeren, hij is gehandicapt, want ik zou daar ook een stuk schouder/vleugel verwachten. Nu lijkt het of deze zijn rechterkant mist. Het knipwerk valt ook te veel op aan de grijze vleugeltippen.
Ik bekijk het nu als zou het een natuurlijke weergave moeten voorstellen. Als je een foto louter artistiek/kunstmatig bekijkt dan klop natuurlijk altijd alles. vleugeltippen.
Groetjes
Dat het knip en plak werk is dat was duidelijk zodra je de foto zag. De verhouding van de wolken heb ik expres zo gedaan omdat het de aandacht vestigde op de vleugel.
Ik vind dit moeilijk door: vind ik dit nu mooi of niet en ook door de (ontbrekende) schouder/vleugel Maar ben er nog niet helemaal uit,vind dit wel een surrealisch beeld!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment