bedankt om te kijken
hier heb ik der nog ene,misschien beter en scherper...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
eindelijk.....
Collapse
X
-
-
Re: eindelijk.....
amai das rap
links had ik misschien liever iets meer plaats gezien
maar toch wel nog scherper
Comment
-
Dat moet er van eentje zijn wiens thermostaat niet goed meer werkt. Bij mij in de vijver is het meestal ergens in april wanneer er een paar warme dagen na elkaar kwamen.
Enne een paar warme dagen na elkaar....... misschien moeten we dit jaar wel wachten tot juli/augustus..... wie weet.
Eén groot voordeel voor ons tov van deze diertjes, wij kunnen de warmte opzoeken door zuidwaarts te trekken, zij moeten wachten (met uitzondering van deze dus).
On topic : mocht van mij iets scherper.
Groetjes
Comment
-
bedankt allen om te reageren en ik heb der een andere bijgeplaatst. Beter of niet, is ook van een andere poel waar ik vandaag nog ben gaan kijken en
nog weinig kikkerdril te zien. Ze lagen her en der verspreid en ik zag ook de reiger wegvliegen. Het was inderdaad heel vroeg en zo snel bevriezen ze niet
omdat er een dikke laag rond zit. Veel zullen der niet overleven,ze dienen echt als aas voor de vogels nu,jammer
Comment
-
-
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit nog nooit van dichtbij had gezien.
Bedankt om dat te willen delen
Je eerste vind ik de beste!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Net als Marie-Anne kende ik het niet van zo close, maar in dit forum krijgt onze biologiekennis weer een boost, de eerste bevalt me het meest.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
je tweede vind ik veel beter!
ik heb hem dan nog even bewerkt (op automatisch) in PSE
en ook nog een beetje verscherpt
en dan komt ie er nog beter voor, iets scherper en iets 'metaliger'
zet ook eens een spatie (of 2) tussen je foto's
dat kijkt gemakkelijker
Comment
Comment