Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Staat er goed en scherp op. Misschien best alsnog het formaat aanpassen, want als de mod's er op uit komen vliegt hij onverbiddelijk achter een linkje.
Ik heb eens geprobeerd de wijzerplaat alleen nogal serieus op te lichten, en persoonlijk vind ik het nog beter. Dan zie je namelijk het groen van de fluorescerende cijfers er beter doorkomen. Nu valt de wijzerplaat nogal donker uit.
En ook zoals noenkelMi schrijft misschien iets horizontaler plaatsen, is ook te zien aan de pootjes.
Groetjes
Staat er goed en scherp op. Misschien best alsnog het formaat aanpassen, want als de mod's er op uit komen vliegt hij onverbiddelijk achter een linkje.
Ik heb eens geprobeerd de wijzerplaat alleen nogal serieus op te lichten, en persoonlijk vind ik het nog beter. Dan zie je namelijk het groen van de fluorescerende cijfers er beter doorkomen. Nu valt de wijzerplaat nogal donker uit.
En ook zoals noenkelMi schrijft misschien iets horizontaler plaatsen, is ook te zien aan de pootjes.
Groetjes
Bedankt voor je reactie
Heb je daar eventueel een resultaat van die je kan posten?
Comment