Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zonder woorden 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• zonder woorden 2

Ik heb een nieuwe opgestart omdat ik nog steeds het vakje beeld bewerken kan gebruiken. Steeds blauw vlak. Dus plaats ik hem hier.
    Verbeteringen zal ik wel niet kunnen plaatsen. Deze heb ik al uitgetest in testroom. Want ik wou zeker zijn, dat ik niet weer met een postzegelformaat zat.

[IMG][/IMG]

Re: zonder woorden 2

Dacht eerst dat het een slang was. Er mag iets meer DOF zijn zodat iets meer van de schors scherper is.
    Goede belichting
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Ik volg ivm DOF
      Ietske meer
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

Comment

ja, jullie hebben gelijk. Het zou beter geweest zijn. Maar toch, is deze foto voor mij de mooiste die ik die dag genomen heb. Persoonlijk gezien he. Ik kan er niet aan doen. Eigenlijk kreeg ik hetzelfde voor als jij die stok in vorm van slang, de sneeuw en de vuilnisbak. Ik heb hem nadien meegenomen en bij een sneeuwman geplaatst, die kinderen in het park zaten te maken.

Comment

sprakeloos.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

van wat ik schrijf of van de foto Bouk, of mag ik kiezen

Comment

Nou als je spreekt van een visie of het benaderen van een voor- of onderwerp, dan zie ik hier een creatieveling, een artistieke geest aan het werk
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Hier ook bedankt om te komen kijken ook vooral diegenen die wat neergeschreven hebben.
                G.R. Ik ben echt blij om je reactie, voel me hierdoor beter begrepen.

Comment

In een ander topic schreef je dat je een grote fantasie hebt, wel hier bewijs je het ook.
                  Maar aangezien ik die niet heb.........zegt deze me niet veel.
                  Groetjes

Comment

Ach geeft niet hoor Djivan. God schiep de mens en allen erg verschillend van elkaar. Maar Hij zag dat het goed was. Dus moeten we niet zeuren en elkaar aanvaarden. Het zou toch maar saai zijn als we allemaal hetzelfde gaan beginnen te doen, of hetzelfde zouden zeggen. Vind je ook niet ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                      Ach geeft niet hoor Djivan. God schiep de mens en allen erg verschillend van elkaar. Maar Hij zag dat het goed was. Dus moeten we niet zeuren en elkaar aanvaarden. Het zou toch maar saai zijn als we allemaal hetzelfde gaan beginnen te doen, of hetzelfde zouden zeggen. Vind je ook niet ?
                      Ik schrijft altijd mijn gedacht Loeky, liever dat dan bvb. een 'mooi' die ik niet zou menen .
                      Groetjes

Comment

Dat weet ik Djivan.

Comment

Working...
                        X