Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
oei het doet me wat denken qua vorm, aan het nieuwe station voor Rotterdam. Het laatste wat ik ervan zag, had hiervan een tintje. Nu is het bijna helemaal af, denk ik.
Ben daar een tijdje terug een hele dag geweest voor het werk...Toen ik de collegae daar aanwezig, en met dit station als vaste werkplaats vroeg wat zij vonden van dit toch wel heel mooie en appart station kreeg ik voor antwoord...dat het inderdaad mooi was maar meer geschikt voor in streken met veel beter weer, meer een mediteraan klimaat, zo zeiden ze. Als reden gaven ze op dat het beton vervuilt terwijl ze er op staan te kijken...en dat het beter zijn "grandeur" bij mooi weer vrijgeeft.
Deze sfeer/omschrijving zie ik terug in deze foto. Wil dat zeggen dat het niet kan gefotografeerd worden bij minder weersomstandigheden? Ik denk het niet.
Mooi gedaan
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Ben daar een tijdje terug een hele dag geweest voor het werk...Toen ik de collegae daar aanwezig, en met dit station als vaste werkplaats vroeg wat zij vonden van dit toch wel heel mooie en appart station kreeg ik voor antwoord...dat het inderdaad mooi was maar meer geschikt voor in streken met veel beter weer, meer een mediteraan klimaat, zo zeiden ze. Als reden gaven ze op dat het beton vervuilt terwijl ze er op staan te kijken...en dat het beter zijn "grandeur" bij mooi weer vrijgeeft.
Deze sfeer/omschrijving zie ik terug in deze foto. Wil dat zeggen dat het niet kan gefotografeerd worden bij minder weersomstandigheden? Ik denk het niet.
Mooi gedaan
Groetjes
Marc
Dit klopt, de vervuiling van het beton is al enorm. Het is pas open van september 2009 en de vervuiling lijkt die van 20 à 30 j.
mvg,
Eddy
Ik las hier "futuristisch" en dat is ook mijn indruk op deze opname Eddy. Heb al honderden Luik stations gezien maar vanaf dit punt is het de eerste. Perfecte afwerking
Comment