Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mocht inderdaad wel wat scherper, voor de rest heb ik geen opmerkingen, ook niet over het recht/schuine, ik zie niks waar ik me op kan baseren om te oordelen.
Groetjes
Aangename plaat met dieptewerking mooi in beeld gebracht.
Scherptepunt zou volgens mij wat dieper in de foto moeten liggen.
Beetje rechttrekken en de sneeuw iets minder grijs, zou volgens mij een verbetering zijn. Mocht je het wit wat aan willen passen, laat wel de lucht met rust, want die is prima !
Groeten,
Johan
ik zit hier met gemengde gevoelens, enerzijds trok het beeld me in eerste instantie erg aan, Ook die donkere bomen. Ik zou gewoonweg dat stukje met die takken links wegwerken. Ook al heb je dan maar een halve boom links. Ik denk dat het niet echt zou storen.
Maar anderzijds heeft Doudeke gelijk, de bomen lopen heen met alle aandacht, wat niet gewenst is voor deze winterlandschap. De sneeuw kan wel witter, maar het stoorde me eigenlijk in het totaal beeld niet. Misschien met het minder donker maken van de bomen zou dit wel het geval kunnen worden.
Het beeld draaien, dat kan je altijd uitproberen. Daar heb ik niets tegen.
Nou Karen, het is een foto met vele suggesties, wat het beeld dan ook weer interessant maakt. Aan de fotograaf nu om uit te maken wat het zal worden.
Bij deze heb ik een update geplaatst waarbij ik de foto heb verscherpt en de sneeuw witter heb gemaakt.
Ik heb geprobeerd om hem 1° te kantelen maar dan gaat hij naar mijn gevoel pas scheef staan
FLICKRPHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Bij deze heb ik een update geplaatst waarbij ik de foto heb verscherpt en de sneeuw witter heb gemaakt.
Ik heb geprobeerd om hem 1° te kantelen maar dan gaat hij naar mijn gevoel pas scheef staan
Goed gedaan. En bedankt voor de update.
Groeten,
Johan
die is idd beter.
Maar ik heb ook liever de wolkjes van de eerste.
Je kan ook enkel de grond selecteren en oplichten. De lucht en wolkjes blijven dan 'gewoon'.
Comment