Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Er mag hier 900 pixels langste zijde gepost worden, en ik vind dat zelfs al te klein. De grote versie laadt zeer traag op.
Voor plaatsing op het internet zet je best je foto van grijswaarden terug om naar RGB.
Het zal al een beetje meer pit geven aan de foto.
Je camerainstellingen zijn totaal fout voor landschappen :
te groot diafragma, te korte sluitertijd (slechts 1/40ste vereist, bij wind 1/150ste), te hoge ISO-waarde
Je zwart/wit mist pit, contrast.
Sterke compo, mooi lijnenspel, maar dat komt er in een contrastrijkere foto veel beter uit.
En ik wilde eigenlijk met deze foto aangeven waar de lente blijft, het is nu namelijk grauw en grijs vanwege de weg blijvende lente.
Maar ik ga proberen dezelfde foto te kunnen maken met de tips van Vedeka.
Comment