Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
---CurveSssss---
Collapse
X
-
-
Re: ---CurveSssss---
Heel mooi in beeld gebracht,tof grts,jozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Ik volg vedeka wat betreft de arm, maar verder is het een prachtplaatje!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Het vrouwelijk schoon, schoon in beeld gebracht Marc een echt doordacht artistiek kunstwerk Het hoofd is nog heel lichjes op te merken, dat zou volledig afwezig moeten zijn en dat kan nog
Bij een print zal je dat gauw merken !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Mooie S curve.
Knappe belichting.
Puur natuur
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk berichtIk vind het goed, alleen de positie van de arm, zo naar voor, vind ik een tikkeltje raar,
en die stopt zo ineens.
De armen gaan vaak naar boven om de borsten wat lift te geven en
meestal worden de handen dan achter op het hoofd gelegd. Daarbij komt
dan dat ik het hier wel goed vind omdat het lichtdeel van de arm richting
bovenhoek wijst.
Verdere verfraaiing zou voor mij zijn om de foto om te zetten naar
grijswaarden (grayscale). Nu zitten we met een iets blauwige tint die
ik een wat te koele indruk vind geven (ogen kan je niet calibreren).
Zeer fraaie curven.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
Bedankt voor de fijne reacties. En natuurlijk ook voor de verschillende meningen die naar de toekomst toe enkel maar verbetering kunnen brengen.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtIk vind deze rijpe glooiingen mooi.
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHet vrouwelijk schoon, schoon in beeld gebracht Marc een echt doordacht artistiek kunstwerk Het hoofd is nog heel lichjes op te merken, dat zou volledig afwezig moeten zijn en dat kan nog
Bij een print zal je dat gauw merken !
Plaatwerker: Ik kan enkel maar buigen voor jouw diepgaande en correcte analyse in alle opzichten. Je weet, mijn ogen zijn verre van gecalibreerd...Maar het was net deze calibratie van het scherm welke mij toeliet om dat vleugje (koel) blauw toe te voegen. Ik vond, misschien ten onrechte, dat deze toning op de huid net dat tikkeltje glans gaf die ik een beetje miste bij de zw/w.
Maar...jouw doordachte en gefundeerde opmerking levert je een linkje op onder de originele zodat iedereen voor zichzelf kan uitmaken waar hij/zij zich het beste bij voelt.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
Comment