Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
...
En dat zijn we vast zeer eens met elkaar. Die dagelijkse meesterwerkenposters ...
Het zou beter zijn om bij het bereiken van de status 'senior member' de
beperking aan te houden van één discussie per week. Maar helaas, daar
ontbreekt het meestal aan zelfkritisch vermogen en zelfbeheersing.
.
Hier kan ik mij dik in vinden. En pas me daar met plezier aan
Voor mezelf overtuigd zijnd dat ik geen meesterwerken plaats, denk ik ook niet mijn status "senior" verdiend te hebben in de progressie van het door mij geplaatste werk.
Zou inderdaad zomaar kunnen samen-geluld zijn en bijgevolg til ik helemaal niet zwaar aan deze status.
Kan enkel nog hopen dat er geen hof's in de beginnershoek zitten deze week...Je zou je er bijna schuldig bij voelen...
bouk, ik ga hierover in dit topic geen polemiek opzetten.
Jij kent dit forum door en door en weet goed genoeg wat ik bedoel,
en hoe bepaalde zaken komen.
Ik zou graag geloven dat je het hebt over "interactiviteit"...niet speciaal over vriendjespolitiek. Dat laatste zou ik eer een gemakkelijkheidsoplossing vinden.
Mocht dit kunnen gaan over mensen die tot nog toe weinig of geen reactie kregen...Sorry hoor, heb er niet steeds de tijd voor en die mensen waarschijnlijk ook niet...denk ik, want heb ze ook nog niet veel gezien bij andere mensen
Tot volgende week hé
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Vooreerst... goeie foto, en tijd dat de vlinder op pensioen gaat.
Dat vind ik eigenlijk mooi aan dit beeld.
Bij vlinders denken we altijd aan rupsen die vlinders worden, aan prachtige rupsen, aan prachtige vlinders,
want het is jammer, maar het moeilijk te fotograferen koolwitje, zie je zelden de revue passeren,
wegens "te gewoon" waarschijnlijk,
maar hier ga je nog een stapje verder, en brengt een mooie foto,
van een mooie vlinder, die het meest van zijn schoonheid verloren is.
Het verhaal na de rups en na de vlinder...
Zoals er ook een sprekend lied over gemaakt is :
"Zo te sterven op het water met je vleugels van papier
Zomaar drijven na 't vliegen in de wolken drijf je hier
Met je kleuren die vervagen zonder zoeken zonder vragen..."
Vergane schoonheid, mooi in beeld gebracht, een foto met een verhaal...
Ik zou graag geloven dat je het hebt over "interactiviteit"...niet speciaal over vriendjespolitiek. Dat laatste zou ik eer een gemakkelijkheidsoplossing vinden.
Mocht dit kunnen gaan over mensen die tot nog toe weinig of geen reactie kregen...Sorry hoor, heb er niet steeds de tijd voor en die mensen waarschijnlijk ook niet...denk ik, want heb ze ook nog niet veel gezien bij andere mensen
De moeilijkheid is dat de grens tussen "interactiviteit" en "vriendjespolitiek" relatief is.
Het is geen van beiden, maar het is een stuk "des menschen".
Op het onbekende of op de onbekende wordt minder snel gereageerd.
Hoeveel zouden er zijn, die hier af en toe de topics, in deze hoek,
want het forum is veel te groot om alles te bekijken, als je af en toe ook eens moet werken,
en eigenlijk in eerste instantie reageren op die foto's die het minst reacties kregen.
Ik plaatste recent twee foto's in forumonderdelen, waar ik normaal niet kom,
en kreeg op elke foto 1 reactie, van mensen, die mij uit deze hoek kennen.
Ik plaats hier een foto... meteen 7 reacties, na een paar uur al,
terwijl ik hier ook niet op iedereen en alles reageer, maar af en toe wel,
en meestal enkel als ik meen dat mijn commentaar iets bij kan brengen,
of als ik een foto echt heel goed vind en dit wil bevestigen.
Dus... geen vriendjespolitiek, maar gewoon "menselijke" reacties.
Tot daar de polemiek .
erg mooi; nu met het kijken naar je foto dacht ik aan een iets dat in mijn kinderjaren gebeurde. Ik nam een vlinder bij de vleugels en beschadigde hierbij die vleugels. Ik voelde me erg schuldig en vroeg me af wat er met het diertje nu ging gebeurden. Mijn oudste broer vertelde me dat ik het me niet al te erg moest aantrekken omdat vlinders naar een speciaal grot trekken en daar helen ze hun vleugels. Ik heb het lang geloofd, maar toch er moet toch iets gebeuren om ze weer heel te maken, want teer zijn ze toch ?
Pixxel: vermoedelijk wat meer in de verf gezet door de flits. Geen filter.
vedeka: ben nu drie tot vier weekjes terug van weggeweest en heb er al ruim zoveel met 0 reacties van tweede of derde bladzijde teruggehaald zowel nieuwkomers als ouwe getrouwe. Dus onbekend is geen synoniem van onbemind voor mij. Maar ga der niet meer over leuteren.
Heb m'n zeg gedaan en zullen wel zien wat de toekomst brengt.
Koolwitjes hebben we hier ook hoor maar mag er maar ene per week meer posten
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment