Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Na regen komt ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Na regen komt ...

Gr, Daniel

Re: Na regen komt ...

... zonneschijn ? Ik zie het niet in deze foto.

Het duingras vooraan staat sterk, maar de horizon wordt dan weer een beetje raar gebroken...
    Ik vind geen onderwerp, en het beeld op zich is niet boeiend genoeg voor mij.
    Technisch is het waarschijnlijk wel allemaal in orde, maar ik mis opbouw in het beeld.

Comment

ik vind het niet mis hoor,
      misschien mocht je inderdaad je horizon iets hoger of lager hebben, maar het stoort mij niet.
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk bericht
        ... zonneschijn ? Ik zie het niet in deze foto.

Het duingras vooraan staat sterk, maar de horizon wordt dan weer een beetje raar gebroken...
        Ik vind geen onderwerp, en het beeld op zich is niet boeiend genoeg voor mij.
        Technisch is het waarschijnlijk wel allemaal in orde, maar ik mis opbouw in het beeld.
        Het onderwerp van deze foto is de duin na een regenbui en de blauwe hemel met witte wolken die er na komen en de zon terug brengen. Als je kijkt naar het zand zie je dat het nog nat is met een grove korrel maar door de wind is die ene helmspriet van links naar rechts beginnen bewegen en heeft zo de structuur van de grove korrel teniet gedaan. Het verschil in kleur in de zee komt door de zon dat door de wolken komt en zo een schaduw van de wolken op het water weergeeft en een donker vlak maakt

Comment

prima foto met mooie structuur in het zand.
          vind hem wel mooier als je cropt tot net onder de bovenste wolkjes.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi en voor mijn part zo laten
            Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Working...
            X