Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Het duingras vooraan staat sterk, maar de horizon wordt dan weer een beetje raar gebroken...
Ik vind geen onderwerp, en het beeld op zich is niet boeiend genoeg voor mij.
Technisch is het waarschijnlijk wel allemaal in orde, maar ik mis opbouw in het beeld.
Het duingras vooraan staat sterk, maar de horizon wordt dan weer een beetje raar gebroken...
Ik vind geen onderwerp, en het beeld op zich is niet boeiend genoeg voor mij.
Technisch is het waarschijnlijk wel allemaal in orde, maar ik mis opbouw in het beeld.
Het onderwerp van deze foto is de duin na een regenbui en de blauwe hemel met witte wolken die er na komen en de zon terug brengen. Als je kijkt naar het zand zie je dat het nog nat is met een grove korrel maar door de wind is die ene helmspriet van links naar rechts beginnen bewegen en heeft zo de structuur van de grove korrel teniet gedaan. Het verschil in kleur in de zee komt door de zon dat door de wolken komt en zo een schaduw van de wolken op het water weergeeft en een donker vlak maakt
Comment