Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mis enkel den deze nog waarbij er een "noodlanding" uitgevoerd wordt
Ja, inderdaad een smak in de sneeuw , daar hadden ze ook niets tegen gehad. Zal er in het vervolg aan denken.
Ik was eigenlijk niet zo heel zeker dat de foto's er goed uit zouden zien. Ik nam slechts twee foto's van het gebeuren.
Ik kiekte echter, met mijn klein Nikonnetje en vaak is ie nog te traag ook op mode snelle bewegingen.
Op dit toestel, moet ik voorlopen op wat er gaat volgen. Dan heb ik ze nog op de foto of anders heb ik slechts stukken of zelfs helemaal niets. Laat staan om twee foto's na elkaar te schieten.
Er is wel een mode aanwezig denk ik, om verschillende foto's achter elkaar te trekken, maar toen heb ik er niet aan gedacht. Eigenlijk nog nooit gebruikt.
Ik gebruik dit toestelletje slechts bij slecht weer. Sneeuw, regen of soms als ik niet echt de bedoeling had om te gaan fotograferen, meer met de optie, je weet maar nooit. Maar dan is hij ook vaak op portret ingesteld. Deze is momenteel het toestel dat ik ook graag gebruik om hoge gebouwen te nemen. Daarvoor is hij ook erg goed in. Voor mijn andere Nikon moet ik nog een aangepast lens kopen. Dat zal nog op zich moeten wachten omdat ik vooreerst een echt heel goed macrolens wil kopen.
Ik ben dol op macrofotografie.
Ze zijn redelijk duur in aanschaf, dus voorlopig is het sparen geblazen.
Als grote lummels, de fine fleur voor onze toekomst, zich
weer eens als drie jarigen gaan gedragen. Och ja, zo lang
ze dit doen, halen ze geen ander kwaad uit.
Comment