Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boudewijnkanaal aan de Herdersbrug

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Boudewijnkanaal aan de Herdersbrug

    merci allemaal.

    ik en schuiverkes, hé
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #17
      Re: Boudewijnkanaal aan de Herdersbrug

      Heel mooi in beeld gebracht Michel,tof grts,Jozef
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

      Comment


      • #18
        Re: Boudewijnkanaal aan de Herdersbrug

        Prachtplaat, Michel. Vooral het schitterende diepzicht. Geweldig.
        Ik heb voor mezelf de curve eens op 7 gezet. Dan worden de wolken en kleurtjes nog net een tikkeltje mooier !
        Het is theoretisch er over, maar een zwarte kat in het donker, kan niet zwarter worden, toch ? En in de kunst is alles toegestaan.
        Groeten,
        Johan
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #19
          Re: Boudewijnkanaal aan de Herdersbrug

          nog eens merci,



          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          Ik heb voor mezelf de curve eens op 7 gezet. Dan worden de wolken en kleurtjes nog net een tikkeltje mooier !
          Het is theoretisch er over, maar een zwarte kat in het donker, kan niet zwarter worden, toch ? En in de kunst is alles toegestaan.
          Groeten,
          Johan
          ik begrijp het niet goed, ik werk met Photoshop Elements 11
          bij m'n kleurcurven staan geen cijfertjes
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #20
            Re: Boudewijnkanaal aan de Herdersbrug

            Ik bedoel wanneer je het zwart-slidertje naar rechts schuift. Dan zie je toch cijfertjes veranderen?(vanaf 0)
            Mocht het niet zo zijn kan je eens bij Levels proberen. Dat zou hetzelfde effect moeten hebben.
            Hoe dan ook, het komt er op neer dat de donkere tonen nog wat donkerder gezet worden.
            Succes, en mocht je het een mooi resultaat vinden, hoor of zie ik het wel.
            Groeten,
            Johan
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #21
              Re: Boudewijnkanaal aan de Herdersbrug

              Mooi wi Noenkel, beter standpunt als je vorige, je wordt hier de diepte in gezogen.
              Mooi.
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment


              • #22
                Re: Boudewijnkanaal aan de Herdersbrug

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Ik bedoel wanneer je het zwart-slidertje naar rechts schuift. Dan zie je toch cijfertjes veranderen?(vanaf 0)
                Mocht het niet zo zijn kan je eens bij Levels proberen. Dat zou hetzelfde effect moeten hebben.
                Hoe dan ook, het komt er op neer dat de donkere tonen nog wat donkerder gezet worden.
                Succes, en mocht je het een mooi resultaat vinden, hoor of zie ik het wel.
                Groeten,
                Johan
                sorry, maar nog steeds begrijp ik het niet
                wanneer ik ga naar "verbeteren - kleur aanpassen - kleurcurven aanpassen"

                dan krijg ik dit:

                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #23
                  Re: Boudewijnkanaal aan de Herdersbrug

                  heeeele mooie hoor Noenkel

                  grt ingrid,
                  Niet geschoten is altijd mis!

                  Comment


                  • #24
                    Re: Boudewijnkanaal aan de Herdersbrug

                    ik vind het ook knap hoor. Wat mij vooral intrigeer is wat is dat blauwachtig schijnsel in de verte. Wat zijn ze daar aan het doen. Lijkt wel een explosie. En neen, ik heb geen oorlogsfilm gezien.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Boudewijnkanaal aan de Herdersbrug

                      Bekende plaats want daar passeer ik ook regelmatig maar heb het ook nooit zo bekeken. Met de auto op deze gevaarlijke plaats goed opletten hé. Zou eigenlijk met een kader moeten rondlopen om een beeld van de omgeving te zien. Knap gedaan en achter elke foto zit er en verhaal, ook bij deze namelijk wat je ziet zijn de windmolens en het industrieel gebouw is de elektriciteitscentrale van Electrabel. Twee onderwerpen die ons van stroom voorzien op één plaat. Ook een mooie weerspiegeling in het kanaal van het onderwerp.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Boudewijnkanaal aan de Herdersbrug

                        Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                        sorry, maar nog steeds begrijp ik het niet
                        wanneer ik ga naar "verbeteren - kleur aanpassen - kleurcurven aanpassen"

                        dan krijg ik dit:

                        Sorry voor de Babylonische spraakverwarring. En bedankt voor de screendump. Dat legt gelijk een stuk makkelijker uit
                        Hier is duidelijk te zien wat ik bedoel.
                        Jammer genoeg ontbreekt dat in Elements. Maar je doet hetzelfde bij Schaduwen aanpassen.
                        Ik denk dat mijn idee zeker aan zal sluiten met je smaak ! En een prachtfoto is het al, hoor.
                        Groeten,
                        Johan
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment

                        Working...
                        X