Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind dit wel heel goed gezien Sien, een straattafereeltje goed ingekaderd maar met nog wat verbeteringswerk (als het lukt). De hoge (licht) lichten wat verminderen want zijn nogal fel en aan de overbelichte kant. Maar nogmaals : knap gezien
Deze vind ik te krap onderaan. Na het nodige rechtzetwerk (kan het wel gebruiken) wordt het nog iets krapper onderaan.
Wat de belichting betreft, zou het kunnen dat je de rechterkant wat lichter wilde maken en je daarmee de ganse foto lichter maakte ?
Ramen- en deurfotografie begint zowat bij iedereen in de smaak te vallen blijkbaar, het is dan ook een dankbaar onderwerp.
Groetjes
mits de tips... ziet er wel goed uit...
ik ben nu we laan het twijfelen of het scherp is of niet...
Ik ben ook wel drie/vier keer komen kijken naar de scherpte, maar ik twijfelde dan uiteindelijk omdat de letters toch tamelijk scherp zijn.
Ik krijg er geen exifs uit en ben toch benieuwd naar het diafragma.
Groetjes
Comment