Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik weet het ... het meest gefotografeerde plekje in Brugge. Maar ik vind het echt iets hebben, die nachtelijke kleuren en reflecties. Graag jullie mening.
Hum...
Ik ben in dat witte hotelletje daar, ''Duc De Bourgogne'' 'ooit' ten huwelijk gevraagd...
Mocht iets scherper, iets groter, en het wit iets witter.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Hum...
Ik ben in dat witte hotelletje daar, ''Duc De Bourgogne'' 'ooit' ten huwelijk gevraagd...
Mocht iets scherper, iets groter, en het wit iets witter.
Hier moet ik toch zelf even over nadenken
Opname geslaagd doch voldoet me niet door te weinig ruimte bovenaan en kan ook wat frisser gepresenteerd worden met een beetje nabewerking Mark.
Bij deze wil ik graag weten hoe hoog die toren komt die nu afgesneden is.
Misschien was een portretformaat hier meer aangewezen, zodat je nog meer weerspiegeling en meer (liefst volledig als het kan) toren had.
Ook de gevel van het 'ten-huwelijk-vraag-hotelletje' staat nog behoorlijk scheef, maar ja, ik las hier ooit dat alles in Brugge schots en scheef staat, dus daar durf ik me niet meer over uitspreken.
Werd hier ook wat kleintjes geplaatst, en liever naar het midden, maar dat heeft noenkelMi reeds uitgelegd.
Groetjes
Hum...
Tegen mij zei je dat dit op de toiletten van de Marika Rok had plaatsgevonden.
Maar goed, denk dat de foto iets te warm is van kleur. Wel een mooie plaats
waar geen Bruggeling nog veel komt, omdat het is overgenomen door Russen,
Chinezen en Jappanners.
Die toren heb ik afgesneden om de reflectie op het water te hebben en alles kon er niet op (waarschijnlijk beperking van de lens). Ik heb links alles rechtgezet waardoor rechts wat scheef staat. Nu ja, mooi scheef is ... Bedankt voor de reactie.
Grtz, Mark
Tegen mij zei je dat dit op de toiletten van de Marika Rok had plaatsgevonden.
Maar goed, denk dat de foto iets te warm is van kleur. Wel een mooie plaats
waar geen Bruggeling nog veel komt, omdat het is overgenomen door Russen,
Chinezen en Jappanners.
'k Heb ik juist niets gezegd !!!!
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Dan zal het mijn romantische fantasie zijn. Maar goed,
indien je liever de Duc hebt, mag dat voor mij ook. Net
zo leuk. En mooi, zoals we op deze foto kunnen zien...
Even off topic : straks gaat het verhaal van de Marika Rokk - de toiletten - Jill, een eigen leven leiden.
Dat komt er van hé Jill als je een voorzet geeft, hebben we/ze maar in te koppen .
Die eerste reactie van Doudeke was er wel eentje die hard op mijn lachtspieren werkte....
Groetjes
Comment