[IMG][/IMG]
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ik draag je op handen
Collapse
X
-
-
Re: ik draag je op handen
Mooi met licht op foto en arm!
En zekers origineel gevonden. Je moet er maar opkomen héTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
mooie uitvoering.
Vind het lichtspel ook wel mooi, misschien dat de onderarm ook nog een tikje licht mocht hebben, maar dat zou ik moeten zien bij het uitvoeren zelf.
dekeThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtEen fris idee en goed uitgevoerd.
was benieuwd naar de reacties,.. maar mmm leuke reactie tot hiertoe.
danke !!
groetjes
Comment
-
idd heel tof gedaan.
Echter: allergische zijnde, zou ik de fotokubus horizontaal zetten
Comment
-
Moderator Note: Technische opmerking: hoewel je foto wel een JPG lijkt, gaat het om een GIF. Het wordt aanbevolen om het JPG-formaat te gebruiken bij BD.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Volg noenkel mi,maar toch goed gebracht,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtmooie uitvoering.
Vind het lichtspel ook wel mooi, misschien dat de onderarm ook nog een tikje licht mocht hebben, maar dat zou ik moeten zien bij het uitvoeren zelf.
deke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtEigenaardig, ik had toch de indruk dat ik dit beeld al eens gezien heb.
Comment
Comment