Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Welkom hier !
Niet twijfelen...gewoon doen.
je mag natuurlijk drie foto's plaatsen maar waarschijnlijk gaat men dan zuiniger zijn op commentaren.
De eerste lijkt mij diegene die het meest aanspreekt Maar al gauw zul je ondervinden dat er verschillende smaken zijn en zullen de commentaren wel eens uiteenlopen
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
De serie spreekt mij niet zo aan, ik vind de omzetting ook wel wat te grijs. Het eerste beeld vind ik de mooiste.
Welkom hier, en inderdaad gewoon doen, je leert hier heel veel bij, op korte tijd!
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
De 1e is de beste maar er mocht rechts nog een stukje bij zodat de boog er geheel opstaat. Nu laat je volgens dat ik zie een klein stukje ervan weg.
De 3e kan mij ook bekoren maar daar had ik de tekst iets lager in beeld gebracht. Scherptediepte daar vind ik goed.
Groetjes Johan
Comment