Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
knap idee maar niet helemaal tegoei afgewerkt. iris is niet helemaal goed ingekleurd en aan het rechter oog heb je een haar mee ingekleurd. het oogwit lijkt precies ook een rode schijn te hebben maar ik kijk opt moment niet op een gekalibreerd scherm
Mooi gedaan!
Terechte opmerking over het mee ingekleurd haar. Ook het haar rechts had misschien beter achter het doek gezeten.
Enne...alvorens af te drukken zou ik ze toch een beetje van het lapje geven.
Voor de mensen die deze uitdrukking niet kennen...beetje poederen om reflecties in dit geval op en naast neus wat te temperen.
Goed idee, enkel nog wat finetuning. Mocht ik ze zo tegen komen 'k zou gaan lopen
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Ik vind het heel knap van idee, cadrage, incl de gekleurde ogen.
De afwerking mag nog ietsje beter, losse haartjes, ingekleurde haar, oogwit,...
Maar toch zeker een beeld dat me aanspreekt.
Ik ga akkoord met het meekleuren van de haren en het oogwit. Dat de irissen niet volledig rood zijn, was men bedoeling. Door het zwarte en het witte geeft het voor mij meer een soort van vuur in de ogen.
Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje
Oorspronkelijk geplaatst door stiffmijsterBekijk bericht
Dat de irissen niet volledig rood zijn, was men bedoeling. Door het zwarte en het witte geeft het voor mij meer een soort van vuur in de ogen.
Je bedoeld dan de randen? Het zwarte randje rond de iris? Dat moet inderdaad blijven volgens mij, maar de irissen zijn niet genoeg ''ingekleurd'' tot bovenaan, je ziet zo echt de plaats waar je stopte met inkleuren, jammer want ik denk mochten ze volledig zijn het nog veel beter is! (Uitgenomen het randje niet he.)
Knap gedaan anders.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
al zou ik toch eens kijken naar haar linker oog, zodat de iris ronder is (of is dat hetgeen men hier bedoeld met "het meegekleurde haartje"?)
Haar doek iets temperen in het licht.
Comment