Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
we doe de moeite om tips te geven, en je plaatst een heel andere up, dit snap ik niet
Ik waardeer alle tips die in een reactie op een foto komen en probeer deze ook te volgen en de foto aan te passen. Echter deze upgrade is om aan te tonen in welke omgeving deze foto gemaakt is en meer nadruk te legen op de gevel waar de uitsnede is uit gemaakt. Als ik nog meer uitzoomde zou het aspect meer op de gevels komen en de fluitspeler meer naar de achtergrond brengen en om die reden heb ik een uitsnede gemaakt met het behouden van de grote (hoogte) van de ramen. Als ik er een vierkante uitsnede van zou maken kan ik vele kanten uit met het beeld en daar bedoel ik mee of ik dan de nadruk leg op de fluitspeler alleen of dat ik meer gevel in het vierkant opneem. Dus een moeilijke keuze als je een tip krijgt om er een vierkant van te maken. Dan kan je reacties krijgen dat je meer moet inzoomen of uitzoomen en elk is daar vrij in om dat te zeggen maar nogmaals ik neem elke tip serieus en dat is ook de bedoeling dat ik foto's plaats maar deze upgrade was bedoeld om een indruk te kunnen geven van het origineel dat zeer vlug moest genomen worden. Het is niet makkelijk om alles in één foto direct perfect te maken. Maar wel bedankt voor jullie reacties.
Gr,
Daniel.
Comment