Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Update De fluitspeler

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De fluitspeler

En toch blijf ik bij mijn vierkantje
    Maar...jouw keuze primeert.

Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

we doen de moeite om tips te geven, en je plaatst een heel andere up, dit snap ik niet
      Last edited by Frie01; 4 maart 2013, 19:13. Reden: tikfout
      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

De eerste plaatsing blijkt nu een smaakvolle uitsnede te zijn !
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
          we doe de moeite om tips te geven, en je plaatst een heel andere up, dit snap ik niet
          Ik waardeer alle tips die in een reactie op een foto komen en probeer deze ook te volgen en de foto aan te passen. Echter deze upgrade is om aan te tonen in welke omgeving deze foto gemaakt is en meer nadruk te legen op de gevel waar de uitsnede is uit gemaakt. Als ik nog meer uitzoomde zou het aspect meer op de gevels komen en de fluitspeler meer naar de achtergrond brengen en om die reden heb ik een uitsnede gemaakt met het behouden van de grote (hoogte) van de ramen. Als ik er een vierkante uitsnede van zou maken kan ik vele kanten uit met het beeld en daar bedoel ik mee of ik dan de nadruk leg op de fluitspeler alleen of dat ik meer gevel in het vierkant opneem. Dus een moeilijke keuze als je een tip krijgt om er een vierkant van te maken. Dan kan je reacties krijgen dat je meer moet inzoomen of uitzoomen en elk is daar vrij in om dat te zeggen maar nogmaals ik neem elke tip serieus en dat is ook de bedoeling dat ik foto's plaats maar deze upgrade was bedoeld om een indruk te kunnen geven van het origineel dat zeer vlug moest genomen worden. Het is niet makkelijk om alles in één foto direct perfect te maken. Maar wel bedankt voor jullie reacties.
          Gr,
          Daniel.

Comment

Working...
          X