Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In het frans : Trompe-l'oeil. Hier niet ver vandaan is een kunstenaar bezig met zulke werken. Zowel in kleur als zwart-wit. Echt een bezoekje waard... als het wat beter weer is.
In het frans : Trompe-l'oeil. Hier niet ver vandaan is een kunstenaar bezig met zulke werken. Zowel in kleur als zwart-wit. Echt een bezoekje waard... als het wat beter weer is.
Is het iets?
Groetjes
Marie-Anne
Een mooie trompe l'oeil, maar ik denk niet scherp genoeg, en dan kijk ik niet naar het schilderwerk, maar naar de muren.
Is hij niet mooi(er) in kleur ?
PS Ik vind hier het woord gezichtsbedrog beter passen als zinsbegoocheling, (alhoewel ze beide ongeveer hetzelfde betekenen) dit eventjes ter zijde.
Om die problemen op te lossen : is spelen met hooglichten en schaduwen. Nog wat naverscherpen en helderheid en contrast nagaan. Je zult meer tussen tonen krijgen.
Comment