Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Staat er mooi op maar vind de kleuren voor mij iets te "flets" overkomen.
Ik ben dezelfde mening toegedaan ivm de kleuren, ik dacht dat deze vogels fellere kleuren hadden, of misschien kijk ik teveel naar NGC waar je ze in volle natuur te zien krijgt. Misschien hebben ze in gevangenschap wel minder uitgesproken kleuren, of bestaan er verschillende soorten met felle en minder felle kleuren. Wel jammer dat hij nu net op een vernevelaar zit, waardoor de gevangenschap nog duidelijker wordt.
Groetjes
Ik zie wat je bedoeld, heb je ook naar famillie van gekeken.
Daar komen de kleuren beter uit.
Vriendelijk groet ,
Jessey
Die had ik gemist (van sommigen als bvb. xxxxxxx krijg je er van langs als je op teveel topics na elkaar reageert)
Vandaar dat ik nu af en toe eens klik op 'markeer forums als gelezen'
Het nadeel is dan dat ik er veel mis, maar het voordeel is dat ik dit van sommigen hun foto's niet erg vind...
On topic : Ik heb nu gekeken naar 'familie' en deze is inderdaad veel beter van kleur.
Zijn ze verschillend bewerkt ?
Comment