Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe recht is schuin + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• hoe recht is schuin + update

Het probleem hier is dat ik niet juist weet hoe dat je deze juist plaats ik bedoel roteer. De bomen staan op een helling en daar staan ze niet helemaal verticaal ze wijken af naar links. Je hebt de helling die oploopt van rechts naar links. En die twee bomen op de achtergrond die staan in een vlak weiland achter die helling en staan dus verticaal. Ik weet het niet voor mij is het een dwaze wringer. Graag een beetje advies want ik geraak er niet uit

Hier heb ik een update , deze is gedraait. Welk is nu beter?

Sla me niet dood maar ik heb geprobeerd om hem te bewerken, maar nu ben ik uitgeteld, en sorry maar het is nu voor even gedaan want ik kan nu niet meer. Verplichte platte rust. Ik weet en voel het ik ben te diep geweest. Zo tot later wanneer weet ik niet.

Maar hier is ie

Dank u alvast voor het kijken. Flecha
    Last edited by Flecha; 1 maart 2013, 13:52.
    Vrees niet dat je
    te traag vordert:
    vrees alleen de stilstand.

Re: hoe recht is schuin

Ik zou gewoon kijken of de vertikale lijnen van de bank recht staan, al staat de bank wel erg op de zijkant. Dat is het enige waaraan je hier houvast heb, denk ik.

Goed gezien die bomen zo netjes naast elkaar.

Comment

Ik zou oppassen met de lijnen van de bank, die lopen ook niet vertikaal aangezien de rug van een bank schuin staat.
      Ik vind hem wel aangenaam kijken zo, naar mijn gevoel zit hij juist. Met iets minder ruimte vanboven wordt hij voor mij sterker.
      Groetjes

Comment

wat een gedoe...?
        gewoon houwen zo als het is.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind het een hele mooie!
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

Comment

Dank u, ik heb hem eens 3 stappen naar links doen roteren en dan is hij nog mooier,vind ik toch. Dan kwam de leuning van de bank helemaal recht te staan. Grt. Flecha
            Vrees niet dat je
            te traag vordert:

Comment

tja..dan toch voor de update.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik denk het ook, maar ik vind het spiltig van de lucht. Ja gisteren was er geen zon, moest er meer kleur in zitten dan was hij toch beter. Flecha
                Vrees niet dat je
                te traag vordert:

Comment

Vind je update mooier van kleuren (de laatste he) maar de eerste kijkt toch nog het natuurlijkst.
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Voor mij diende er niks te veranderen aan de eerst geplaatste. Het is natuurlijk niet altijd zo, maar hier werd hij in mijn ogen alleen maar slechter.
                    Een helling is en blijft een heling en mag zo weergegeven worden. Soms schrijf ik er dan zelfs bij :'ja en het helt daar...' omdat je anders toch die reactie krijgt .
                    En wie zegt dat die bank waterpas staat ? Wanneer hij niet evenwijdig aan de fotograaf staat, oogt hij sowieso schuin, dus.....
                    Dat is mijn mening hé, soms moet je je durven houden bij hetgeen je geplaatst hebt, als je het zelf de betere vindt.
                    Voor mij dus de eerste, maar er mocht een heel fijn lijntje(kadertje) rond voor zij die kijken op BD classic achtergrond, omdat de lucht bijna dezelfde kleur heeft als de achtergrondkleur van Classic.
                    Groetjes

Comment

ik maak uit je tekst op
                      dat normaal gezien de eerste 'de echte' is
                      alhoewel...
                      die 2 bomen niet echt vertikaal staan,
                      maar die zijn waarschijnlijk ook niet echt 'echt' vertikaal

je eerste 'kijkt' mooier
                      dus zou ik het zo laten

je laatste bewerking... is wel eens leuk, maar hoeft niet echt.
                      ik probeer...
                      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Dank u wel, want ik raakte er echt niet uit hoe die moest staan. Ik had al geprobeerd om hem ook eens de andere kant op te roteren ed, maar ik wist niet hoe of wat. Die bomen die op die helling staan zijn bomen die een dreef vormen naar een kasteel en ze zijn daarom zo af gelijnd of hoe moet ik het zeggen. Ik had ook een foto in de dreef zelf kunnen maken maar dit leek me een leuker standpunt dan vlak ervoor. Dank u flecha
                        Vrees niet dat je
                        te traag vordert:

Comment

Working...
                        X