Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie straatfotografie, maar een hoekje waar je best enkel overdag komt vandaag de dag.
Ik heb daar 40 jaar geleden mijn studententijd doorgebracht, alléé meer in Den Bras en de Jacobijnekelder dan op het plein, en toen was de sfeer daar nog heel anders (ik noem het bewust 'anders' ).
Groetjes
Mooie straatfotografie, maar een hoekje waar je best enkel overdag komt vandaag de dag.
Ik heb daar 40 jaar geleden mijn studententijd doorgebracht, alléé meer in Den Bras en de Jacobijnekelder dan op het plein, en toen was de sfeer daar nog heel anders (ik noem het bewust 'anders' ).
Groetjes
Dat waren nog de goeie tijden Djivan met de bristol ook
mvg jako
Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6
Groetjes
Ja het is dan ook veel veranderd hé, ben er ook nog geweest in de café's die je opnoemt.
Bedankt voor jullie reacties iedereen.
Mvg.
Wacht, laat die mens eerst zijn foto trekken. Of, wat hebben we nu weer
misdaan? Ik weet het niet. De vrouwen zelf misschien ook niet. Dat geeft
de foto een leuke spanningsboog. Goede straatfotografie.
Wacht, laat die mens eerst zijn foto trekken. Of, wat hebben we nu weer
misdaan? Ik weet het niet. De vrouwen zelf misschien ook niet. Dat geeft
de foto een leuke spanningsboog. Goede straatfotografie.
Mooi stukje straatfotografie maar had er ook Kortrijk niet in gezien, nu een echt herkenningspunt is er niet, ma soit, het voornaamste staat er op om straatfotografie te zijn, heel mooi moment, en je hebt een groot deel van de Kortrijkse bevolking laten zien.
Renée
Comment