Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
niet me eens ...
Breskens is prachtig hoor.!!!!
vind dit een mooie opname.
grt,bouk.
Over de opname zijn we het eens. En ach, maar best dat we niet alles
met dezelfde bril bekijken. Persoonlijk zou ik er niet eens getekend wil-
len hangen maar indien een ander het prachtig vind dat is dan goed
voor hem.
Nog een paar weken dan ga ik er ontbijten, op doorreis naar Veere en
Domburg die voor mij eindeloos veel mooier zijn.
Op zich een mooie foto. Bovenaan maak je diepte met de wolken, in het beneden deel omsluit je het water met een gebouwenkader.
Toch twee opmerkingen, mee te nemen voor de volgende keer :
- Paal 43 (de voorste) is heel prominent aanwezig, en stoort het gezichtsveld links. Hij staat daar wel als vertrekpunt, maar werkt om de diepte te maken naar rechts,
voor mij niet mee; omdat hij te ver op de hoek staat, anders belicht is, en afgezonderd is door het diepe zicht er tussen.
- Paal 44 staat dan weer voor die vissersboot, waarvan je zelf zegt : "Veel vissersboten zijn er niet meer te zien in Breskens ... spijtig".
Doe hier maar niks meer aan. Voor mij is hij compleet af. Goede compo, kleuren, scherpte...... 'k zou begot niet weten wat hier aan te verbeteren valt.
Natuurgetrouwe weergave van...... meer moet dat niet zijn voor mij. Een oud vervallen krot wordt hier soms mooi genoemd, en deze haven zou dan niet mooi zijn....... begrijpe wie begrijpen kan.
Groetjes
Mooie opname
Voor meer vaartuigen moet je zeker eens weerkeren op de visserijfeesten (ergens in augustus) Dan liggen ze allemaal binnen en kun je op de hoofden lopen.
Met kibling en verse scholletjes...
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment