Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Doorkijk onder doorkijk
Collapse
X
-
-
Re: Doorkijk onder doorkijk
knap gezien__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
Comment
-
Goed in beeld gebracht,grts,jozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
ik wou hier ook schrijven dat het een mooie compo is, maar meerdere waren me voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtMooie compo, ik volg wel met de verscherping maar je verscherpt ze niet hé als ik het goed voor heb ?
Mvg.
Maar deze is bijna niet verscherpt, want gemaakt met mijn G10 die bijna haarscherpe foto's aflevert rechtstreeks van het kaartje.
Raar maar waar, maar mijn G10 is op dat gebied beter als mijn 60D.
PS Er zijn er toch enkele die menen dat deze teveel verscherpt is.
Maar mocht deze ècht teveel verscherpt zijn, dan zou het gekende witte randje toch te zien zijn tussen stenen en lucht ?
Groetjes
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtIs, hetgeen we zien misschien het gevolg van bewerking, met selectie ?
Groeten,
Johan
Alle andere bewerkingen werden op de volledige foto uitgevoerd.
Maar is sta altijd versteld van de scherpe foto's die mijn G10 aflevert.
Ik noem die G10 altijd mijn 'prutsding', maar dat is maar bij manier van spreken hoor, meer omdat het zo klein is, want qua kwaliteit van foto's vind het ik het allesbehalve een 'prutsding'. Het is zo meer het toestelleke dat ik bvb. meeneem als we eens een terrasje gaan doen of zo ((de rest blijft dan op hotel) ..... want je weet nooit dat er soms toch iets te fotograferen valt.
GroetjesLast edited by Guest17; 27 februari 2013, 15:18.
Comment
-
Kijk zie, zo zou het nu moeten zijn! Een warme foto!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
Comment