Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Afgezien van de verschillende elementen in de kerk zelf, heeft de foto een goede symmetrie. Daar hou ik van. Ik vind alleen het gekozen standpunt niet helemaal tof. Ik zou liever iets meer van de onderkant willen zien en wat minder van boven. Dit kijkt om de een of andere reden gewoon niet echt lekker.
Gr. Henriëtte
........... Ik vind alleen het gekozen standpunt niet helemaal tof. Ik zou liever iets meer van de onderkant willen zien en wat minder van boven. Dit kijkt om de een of andere reden gewoon niet echt lekker.
en ik zou nu een deel onderaan weg snijden
tot juist boven die onderste boogramen, zodat je dat linker lampje niet meer hebt.
Kijkt - voor mij - prettiger.
En langs de andere kant:
ik had graag wel die tegenstelling "Romaanse kathedraal - blauwe plastiek terrastoelen" willen zien
Comment