Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Jill, dingstje, niet kwaad worden... deze foto is goed, maar zou zoveel beter zijn zonder die haarband met knobbel.
Dan wordt de foto "puur".
Hahahaha, zo snel word ik niet kwaad hoor !!!
Ja, je moet ook begrijpen ik nu efkes in de ban ben van al die tralala he. Heb ook volledig naakte hoor. Maar die vind ik gelijk niet zo mooi...
Ik moet nog wat mijn weg zoeken he erin.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Heb je de achterkant geblurred. Vind het blurry van de achtergrond precies niet 'overkomen'. Lijkt me niet natuurlijk, maar ik kan mis zijn.
Deze vind ik echt wel beter dan je andere hoor, maar ik zou zeker nog wat sleutelen aan je nabewerking (oplichten - vind em nu nogal 'donker' niet fris)
Het haarbandje, vind het cute. Voor mij mag het blijven
Nee die heb ik niet geblurred, er was nog iemand die die opmerking gaf, ergens anders dan.
Vind hem ook beter dan de andere, maar eigenlijk ben ik nog zo content niet hoor, 'k wil een andere toer op.
De zoektocht der baby's.
'k Ga nu geen update meer maken, een volgende moet beter zijn.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment