Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bébé 2. (+up)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bébé 2.

Merci iedereen, ik had ècht niet verwacht dat ze zo in de smaak gingen vallen !
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Amaai vind de up van PW zeker geslaagd,mooi Jill,grts,Jozef en ge zijt goe bezig!
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Jill, dingstje, niet kwaad worden... deze foto is goed, maar zou zoveel beter zijn zonder die haarband met knobbel.
        Dan wordt de foto "puur".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk bericht
          Jill, dingstje, niet kwaad worden... deze foto is goed, maar zou zoveel beter zijn zonder die haarband met knobbel.
          Dan wordt de foto "puur".
          Hahahaha, zo snel word ik niet kwaad hoor !!!
          Ja, je moet ook begrijpen ik nu efkes in de ban ben van al die tralala he. Heb ook volledig naakte hoor. Maar die vind ik gelijk niet zo mooi...
          Ik moet nog wat mijn weg zoeken he erin.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

dat doe je liever (en véééééééél beter) dan paarden hé

en dat voor een begin ...
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Heel schoon Jill.
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Heb je de achterkant geblurred. Vind het blurry van de achtergrond precies niet 'overkomen'. Lijkt me niet natuurlijk, maar ik kan mis zijn.

Deze vind ik echt wel beter dan je andere hoor, maar ik zou zeker nog wat sleutelen aan je nabewerking (oplichten - vind em nu nogal 'donker' niet fris)
                Het haarbandje, vind het cute. Voor mij mag het blijven
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Nee die heb ik niet geblurred, er was nog iemand die die opmerking gaf, ergens anders dan.
                  Vind hem ook beter dan de andere, maar eigenlijk ben ik nog zo content niet hoor, 'k wil een andere toer op.
                  De zoektocht der baby's.

'k Ga nu geen update meer maken, een volgende moet beter zijn.
                  facebook

Comment

Kvind ze prachtig!!! En die haarband mag wel voor mij hoor, geeft iets 'extra'.

Comment

Working...
                    X