Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goede 1ste keer hoor. Volg de opmerkingen ivm je nabewerking. Zou er toch nog wat aan sleutelen. Maar je hebt een goede basis. Ik zou em ook wel croppen tot net boven dat teentje, of je hebt misschien een 'totaler' beerld.
Heb je zw/w omzetting al geprobeerd?
De pomponnetjes - volg Vedeka ook. Op zich geen probleem met evt. een dekentje/sjaaltje errond/boven, maar in dit geval zijn de pomponnetjes overdaad. Had ze eraf geknipt Maar is smaak.
Maar he, de ouders zullen zeker heel tevreden zijn. Blijven gaan ;p
Dank jullie wel iedereen.
Ik ga nog kijken om de foto eens te bewerken volgens de gekregen tips, vooral omdat ik erg benieuwd ben wat dat geeft. Momenteel efkes teveel oor-keel- en koppijn... Maar ik plaats enkel een update als ik die zelf natuurlijk mooi vind he. Sommigen weten al dat ik kan koppig zijn.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Wat betreft het sjaaltje, ik vind dat helemaal niet storend. Kleine baby'tjes vind ik soms "te naak" op de foto staan en door het sjaaltje haal je dit effect helemaal weg.
De pomponnetjes zijn voor mij persoonlijk niet storend, ik vind dat ze dat snoezige effect geven aan de foto.
Ik vind het echt een topfoto Ik wou dat ik dat ook kon :-P (ik maak soms foto's van kindjes voor mensen die ik ken, maar zo'n goed resultaat behaal ik nog lang niet )
Dank jullie wel iedereen.
Ik ga nog kijken om de foto eens te bewerken volgens de gekregen tips, vooral omdat ik erg benieuwd ben wat dat geeft. Momenteel efkes teveel oor-keel- en koppijn... Maar ik plaats enkel een update als ik die zelf natuurlijk mooi vind he. Sommigen weten al dat ik kan koppig zijn.
Neem gerust uw tijd, nabewerking is ook veel oefening. Ik ben er zeker van dat je zal bereiken wat je wilt.
Ik vind het echt een topfoto Ik wou dat ik dat ook kon :-P (ik maak soms foto's van kindjes voor mensen die ik ken, maar zo'n goed resultaat behaal ik nog lang niet )
Dank je wel, leuk om te horen, ik heb ook al veel geoefend, maar nog niet op babytjes, maar ook al veel gekeken naar babyfoto's. 't Was totaal niet makkelijk hoor, deze is met natuurlijk licht, maar het was erg somber dus... Ben me nu een beetje aan het verdiepen in studiofotografie met softboxen en zo.
Gewoon proberen, deze is ook mijn allereerste hoor.
Neem gerust uw tijd, nabewerking is ook veel oefening. Ik ben er zeker van dat je zal bereiken wat je wilt.
Ben nu op BD omdat mijn zoon wakker is he, maar als hij in zijn bed zit ben ik blij dat ik ook kan zeggen : ''Haaa...'' -TOENK- Ben beetje ziekjes.
Ik ga het wel proberen, niet omdat ik mijn foto niet goed vind, vind hem wel prima zo. Maar wie weet... Ben wel benieuwd dat wel.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
De update is veel beter, veel warmer. Heel goed zo. Heb je veel begrepen van mijn uitleg via PM?
Ja ik begreep alles maar bij mij staat dat anders dacht ik, bv die gammacorrectie, dat leek totaal niet aan dat voorbeeld... Ik kon dat dan wel doen
in Camera Raw, maar in CS6 slaagde ik daar precies niet in.
Voor de rest begreep ik alles. Waarvoor bedankt.
Ik weet het nog niet goed welke ik beter vind. Denk nog een middenweg te zoeken.
De pomponnekes zijn mij nu te wit.
facebook
Comment