Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste stapjes in babywereld... (+up)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn eerste stapjes in babywereld...

Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk bericht
    Dat hoeft ook niet... een forum is immers een plaats om verschillende meningen neer te poten, en eventueel tot eenzelfde mening te komen.
    Meningen verschillen nu eenmaal.
    Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
    flickr

Comment

Goede 1ste keer hoor. Volg de opmerkingen ivm je nabewerking. Zou er toch nog wat aan sleutelen. Maar je hebt een goede basis. Ik zou em ook wel croppen tot net boven dat teentje, of je hebt misschien een 'totaler' beerld.
      Heb je zw/w omzetting al geprobeerd?

De pomponnetjes - volg Vedeka ook. Op zich geen probleem met evt. een dekentje/sjaaltje errond/boven, maar in dit geval zijn de pomponnetjes overdaad. Had ze eraf geknipt Maar is smaak.

Maar he, de ouders zullen zeker heel tevreden zijn. Blijven gaan ;p
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

sjiek
        en ik ben echt fier op je!!!
        en volg eens eos550's tips
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Nog een heel klein beetje ophelderen en het is een hele mooie.
          Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

in cs6 " curven-standaard-automatisch" ende foto krijgt meer pit.
            D 7500 > 16/85 > 70/300>105
            https://www.behance.net/joscaeymae0afa
            Grt. Jos

Comment

Knap jill !
              Mvg.

Comment

Dank jullie wel iedereen.
                Ik ga nog kijken om de foto eens te bewerken volgens de gekregen tips, vooral omdat ik erg benieuwd ben wat dat geeft. Momenteel efkes teveel oor-keel- en koppijn... Maar ik plaats enkel een update als ik die zelf natuurlijk mooi vind he. Sommigen weten al dat ik kan koppig zijn.
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Wauw!
                  Ik vind het echt waar een prachtige foto!

Wat betreft het sjaaltje, ik vind dat helemaal niet storend. Kleine baby'tjes vind ik soms "te naak" op de foto staan en door het sjaaltje haal je dit effect helemaal weg.
                  De pomponnetjes zijn voor mij persoonlijk niet storend, ik vind dat ze dat snoezige effect geven aan de foto.

Ik vind het echt een topfoto Ik wou dat ik dat ook kon :-P (ik maak soms foto's van kindjes voor mensen die ik ken, maar zo'n goed resultaat behaal ik nog lang niet )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                    Dank jullie wel iedereen.
                    Ik ga nog kijken om de foto eens te bewerken volgens de gekregen tips, vooral omdat ik erg benieuwd ben wat dat geeft. Momenteel efkes teveel oor-keel- en koppijn... Maar ik plaats enkel een update als ik die zelf natuurlijk mooi vind he. Sommigen weten al dat ik kan koppig zijn.
                    Neem gerust uw tijd, nabewerking is ook veel oefening. Ik ben er zeker van dat je zal bereiken wat je wilt.
                    flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tinee Bekijk bericht
                      Ik vind het echt een topfoto Ik wou dat ik dat ook kon :-P (ik maak soms foto's van kindjes voor mensen die ik ken, maar zo'n goed resultaat behaal ik nog lang niet )
                      Dank je wel, leuk om te horen, ik heb ook al veel geoefend, maar nog niet op babytjes, maar ook al veel gekeken naar babyfoto's. 't Was totaal niet makkelijk hoor, deze is met natuurlijk licht, maar het was erg somber dus... Ben me nu een beetje aan het verdiepen in studiofotografie met softboxen en zo.
                      Gewoon proberen, deze is ook mijn allereerste hoor.
                      Oorspronkelijk geplaatst door eos550 Bekijk bericht
                      Neem gerust uw tijd, nabewerking is ook veel oefening. Ik ben er zeker van dat je zal bereiken wat je wilt.
                      Ben nu op BD omdat mijn zoon wakker is he, maar als hij in zijn bed zit ben ik blij dat ik ook kan zeggen : ''Haaa...'' -TOENK- Ben beetje ziekjes.
                      Ik ga het wel proberen, niet omdat ik mijn foto niet goed vind, vind hem wel prima zo. Maar wie weet... Ben wel benieuwd dat wel.
                      facebook
                      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Mooi, lekker zacht, als een soort van schildpadje onder een beginnend schild dat als maar dikker zal worden naarmate de baby ouder wordt ....
                        Deka
                        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

ja, je up is idd beter
                          ik probeer...
                          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

De update is veel beter, veel warmer. Heel goed zo. Heb je veel begrepen van mijn uitleg via PM?
                            flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eos550 Bekijk bericht
                              De update is veel beter, veel warmer. Heel goed zo. Heb je veel begrepen van mijn uitleg via PM?
                              Ja ik begreep alles maar bij mij staat dat anders dacht ik, bv die gammacorrectie, dat leek totaal niet aan dat voorbeeld... Ik kon dat dan wel doen
                              in Camera Raw, maar in CS6 slaagde ik daar precies niet in.
                              Voor de rest begreep ik alles. Waarvoor bedankt.
                              Ik weet het nog niet goed welke ik beter vind. Denk nog een middenweg te zoeken.
                              De pomponnekes zijn mij nu te wit.
                              facebook

Comment

Het wit bevat detail hoor.
                                flickr

Comment

Working...
                                X