Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb toch nog een vraagje. Waarom heb je dit fort zo knal in het midden van de foto geplaatst ?
Waren/zijn er zoveel storende elementen links en/of rechts ?
Of was er een andere reden ?
Ik vind de foto zoals ik reeds schreef mooi door de mooie voorgrond die je in beeld brengt, maar dit bouwwerk zo pal in het midden geeft me een postkaartgevoel.....alhoewel.... er zijn mooie postkaarten ook hé .
Groetjes
ik begrijp je opmerking over het in het midden staan,
er waren een 50-tal storende elementen: we waren op schooluitstap, en dit is een van de enige foto's van het fort met (bijna) geen andere fotografen.
ik begrijp je opmerking over het in het midden staan,
er waren een 50-tal storende elementen: we waren op schooluitstap, en dit is een van de enige foto's van het fort met (bijna) geen andere fotografen.
Ach zo, nu begrijp ik het. Tsja, die 'meestal goed bedoelde' fotoclubuitstapjes zijn over het algemeen meer gewoon een "leuk" uitstapje dan een foto-uitstap.
Waarom denk je dat ik bvb. altijd buiten het seizoen reis.......
Comment