Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik was eerst wat aan het twijfelen of er niet teveel voorgrond opstond, maar hoe langer ik kijk hoe beter ik 'm vind.
De persoon links zou ik misschien nog even wegdoen.
Gewoon mooi. Een fort in het midden van een foto, maar gelukkig neem je nog een groot stuk voorgrond in beeld, zodat het toch nog wat beter wordt.
Maar ik begrijp niet (niet dat het eigenlijk mijn zaken zijn) dat je nu nog steeds met die 1000d bezig bent ?
Bang dat de 60D gaat verslijten .
Groetjes
Maar ik begrijp niet (niet dat het eigenlijk mijn zaken zijn) dat je nu nog steeds met die 1000d bezig bent ?
Bang dat de 60D gaat verslijten .
Groetjes
Gelukkig ben ik in pensioen...
anders was ik hier hoogstwaarschijnlijk nog foto's aan het posten van januari 2011...
Neen, die 1000 heb ik al van oktober 2012 niet meer.
Maar ik zit nog in september van m'n posten.
Nog 2 onderwerpen en dan begin ik eraan
Wanneer m'n bierfestivalfoto's (2 februari 2013) hier gepost gaan worden...?
Ben ze zelfs nog aan 't bewerken (ondertussen ook al weer abdere onderwerpen getrokken (oa gisteren Gent; en nu ga ik CD's gaan kopen in Brugge - met m'n kodakstje mee
Comment