Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ik heb te weinig ervaring/verstand om een zinnige opmerking te maken over pose, belichting etc. Dat zal ik dus niet doen.
Wat mij een beetje stoort, als man zijnde, is de zoom van de onderrok of voering die er onderuit piept en een pluisje oid op haar rechter been. Al met al vind ik het wel een mooie foto. Ik zag haar ook al op FB voorbij komen.
Lijkt me een foto voor in een reeks. Als alleenstaande - enige foto, zou ik hem een onvoldoende geven :
- geen ogen
- alles schots en schuin, al valt de vlakverdeling op zich wel mee.
En na mijn mening teveel verscherpt zie een overal witte lijntjes lopen.
Heb het idee dat het niet de originele achtergrond is.
Volgende keer " anti alias" uitvinken
is nochtans wel de originele achtergrond
de eventuele witte lijn komt zeker niet van het verscherpen (bijna geen verscherping gedaan) maar van het rimlicht die achter haar stond, om haar nog beter van de achtergrond te laten komen. (kun je trouwens zien tussen haar linkerarm.
is nochtans wel de originele achtergrond
de eventuele witte lijn komt zeker niet van het verscherpen (bijna geen verscherping gedaan) maar van het rimlicht die achter haar stond, om haar nog beter van de achtergrond te laten komen. (kun je trouwens zien tussen haar linkerarm.
Boven het linker bovenarm zie ik beschadiging of een andere kleur door het roze heen komen.
het zogezegde pluisje op het rechterbeenis een deel van haar tattoo, zal ik idd wegwerken, twijfelde eerst maar nu je het zegt, de voering van de onderrok heb ik eerlijk gezegd overgekeken, foei foei
nochtans 4 uur bezig geweest aan de foto, begrijp niet hoe ik het niet gezien heb
het zogezegde pluisje op het rechterbeenis een deel van haar tattoo, zal ik idd wegwerken, twijfelde eerst maar nu je het zegt, de voering van de onderrok heb ik eerlijk gezegd overgekeken, foei foei
nochtans 4 uur bezig geweest aan de foto, begrijp niet hoe ik het niet gezien heb
grtz david
Ik heb later nog eens gekeken en toen begon ik ook al aan een tatoo te denken. Het is net te klein om te zien dat het een tatoo is, en te groot om te storen.
4 uur bezig zijn met je werk en dan een foutje over het hoofd zien is geen schande. Het is een soort blindheid die de besten overkomt als je ergens druk mee bezig bent.
En boven haar linker arm is toch nog een bloem vam haar bloes?
Comment