Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik ben nu eens benieuwd of velen onder jullie een verschil zien in de originele foto en de update? Ik heb hem nu anders gesaved in CS met beter resultaat en zo zouden al mijn foto's eigelijk moeten zijn.
Dus de update is eigenlijk het resultaat dat ik wilde posten in de eerste plaats, maar door een ongekende oorzaak vervaagden de kleuren, bij deze is dit groot probleem eindelijk opgelost.
Oorspronkelijk geplaatst door be__silenciorBekijk bericht
Ik ben nu eens benieuwd of velen onder jullie een verschil zien in de originele foto en de update? Ik heb hem nu anders gesaved in CS met beter resultaat en zo zouden al mijn foto's eigelijk moeten zijn.
Dus de update is eigenlijk het resultaat dat ik wilde posten in de eerste plaats, maar door een ongekende oorzaak vervaagden de kleuren, bij deze is dit groot probleem eindelijk opgelost.
(Wat een uitleg)
Dus zien jullie een verschil?
Dank!!!
Naast een klein verschil in uitsnede denk ik (weet ik) dat je een ander
(beter) kleurprofiel hebt gebruikt voor de update.
Oorspronkelijk geplaatst door be__silenciorBekijk bericht
(Wat een uitleg)
Dus zien jullie een verschil?
Dank!!!
Het Kleurprofiel: Adobe RGB of Adobe SRGB dient zowel in Adobe Photoshop & Camera gelijk zijn.
ik heb ze eens bekeken op 2 verschillende tabbladen
en dan van de ene naar de andere foto gesprongen.
zonder rekening te houden met het cropje, zit er een klein verschil tussen beiden
bij de ene vind ik het water 'beter'
bij de andere de lucht
Comment