Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind dit een erg leuk plaatje,en idd volop actie.
wit en kleur naar mijn idee ook goed onder controle.
hij had wel wat scherper gemogen naar mijn smaak.
ook had er wat meer ruimte mogen wezen,het staat ook allemaal wat krap in het kader nu.
ik vind het ook jammer dat het karretje er niet helemaal op staat,nu is het een storend element in de foto.
Ga voor de update : dat is een mooie in volle actie. Doch er is iets dat me erg opvalt en dat zie je bij die vergroting de achterste links daar zie je duidelijk een mooi oog en de anderen hebben zwarte gaatjes. Dat zet met wel voor een raadsel.
Ga voor de update : dat is een mooie in volle actie. Doch er is iets dat me erg opvalt en dat zie je bij die vergroting de achterste links daar zie je duidelijk een mooi oog en de anderen hebben zwarte gaatjes. Dat zet met wel voor een raadsel.
Hier volg ik, de update is beter, mocht iets scherper zijn. Hoe het komt dat er 1 oog opgelicht is en de rest zwart vraag ik me ook de hele tijd af.
Comment